Pazar, Eylül 17, 2006

Son dönemde çok yoğun günler geçirdiğim için tüm sosyyal yaşantım alt süt olduğu yetmezmiş gibi birde yaz sonu ile birlikte iş piyasasının hareketlenmesinin verdiği yoğun tempoya alışmaya çabalarken bir de böbrek taşı düşürme macerası üstüne üstlük pazartesi iso denetlemesi öncesi tüm hazırlıkların bitmediği bir dönemde kaymaklı ekmek kadayıfı gibi geldi. Neyse çok şükür şu anda iyiyim.

Fon müziğimi yine değiştirdim aslında daha önce değiştirmeyi ve başka bir şarkı koymayı planlamıştım ama yukarıda anlattığım sebeplerden dolayı biraz gecikti bu gecikme esnasında nerden aklıma ve dilime dolandı bilmem çooook eski bi şarkıya takıldım kaldım yaklaşık 15 yıl öncesinin nazan öncelinden ilk albümüne de adını veren Mühürledim Seni Kalbime (Bir Hadise Var) şarkısını sizlerle paylaşmak istedim. Dediğim gibi albüme adını veren parça bu olmasına rağmen Gitme kal bu şehirde nin gölgesinde kalarak arada kaynayıp giden bir şarkı oldu.

Vurgunum sana
Bir mahkum gibi
Uykular haram
Bir zehir gibi
Aşığım fakat
Hasretin deli
Ezelden beri
Bir hadise var
Kimse bilmiyor
Olmuyor bende
Deprem olmuyor
Hiçbir şey beni
Böyle sarsmıyor
Bir senin gibi

Mühürledim seni kalbime
Kurşunlar işlemez ciğerime
Zincirledim seni kalbime
Anahtarları yok denizlerde
Şeytan diyor ki tövbeler etmeli
Uğrunda yüz kere bin kere ölmeli
Cehennemde bile zulmetsen de
Bir seni sevmeli

Gözlerin hoyrat
İhanetler gibi
Ellerin soğuk
Zemheriler gibi
Kalbin buz tutmuş
Son nefes gibi
Soğuk olsa da
Bir hadise var
Kimse bilmiyor
Olmuyor bende
Deprem olmuyor
Hiçbir şey beni
Böyle sarsmıyor
Bir senin gibi

son dönemlerde burada sürekli olarak şiirler ekledim biraz değişiklik zamanı gelmişti. Yakında sinemalarda daha fazla zaman geçirmeyi planlıyorum o zaman geçen seneki gibi filmler hakkıında yorumlarıda burda görebileceksiniz.

4 Comments:

Blogger Nilüfer said...

Geçmiş olsun.
Eski sağlığına kavuşman dileğiyle...
Ben şarkıyı yine duyamıyorum :-)

Blogger Zehra said...

:) ŞARKI DA KÜSELLL , YAZI DA KÜSELLL , SENDE KÜSEL , NİLÜFERDE KÜSELLL, KAYHANDA KÜSELLL, PEACEE DE GÜZELLL EE BENNNDEE KÜSELLL :)))) HEHEHEHEHE MADEM ÇOK YOĞUN VE DE YORUCU BİR DURUMDASIN E SENİ BİRAS GÜLDÜRELİM Dİ Mİ AMA ;) BÖBREK TAŞIN İÇİN AYRICA ÇOOK GEÇMİŞ OLSUN ACİL ŞİFA DİLERİM ;)

Blogger Bulsara said...

Nilüfer: sağol görüşemedik uzun zamandır nasılsın? bi ara msn de karşılaşırsak halledelim senin müzik sorununu.

Zehra: Tüm dünya güzelliklerle dolu olsunnnnnnnnnnnn.

Blogger Zehra said...

aminnnnnnnnnnnnnn :)) ii geceler;)

Yorum Gönder

<< Home