Salı, Eylül 05, 2006

Biraz ara vermiştim kısa bi istanbul seyahatinin ardında birkaç şiirle merhaba demek istedim umarım hoşunuza gider.


Mutluluğun

Adında

Bir hüzün saklı


Gerçek

Olan

Nedensiz ölmek


Yaşam

Ardında

Hiç iz bırakmadan

Kaybolup gidiyor

İçinde

Acı çekilmediği zaman



******************************

Olsun

Varsın

Gecelerden

Birinde

Hayal kursun

Yalnızlığa şarkı söyleyen çocuklar

Olsun


Olsun

Gökyüzünden

Süzülen

Yağmur damlalarıyla

Islansın

Aşk

Olsun


Yarının

Değil

Bu günün umudu olsun

Gözlerinin

Yeşilinde

Hayat bulsun

Şarkılar


Rüzgarında

Hep

Sen tadında

Bir tad kalsın


Olsun

Yaşadıklarımdan

Ne varsa

Unutulmayan

Hepsi

Senin olsun.



******************************************


Yinede sen bilirsin

Uzaklarında

Bir gerçeği

Olduğunu


Senden gelir

Fısıltılardaki

Aşk sözcükleri


Yinede sen bilirsin

Gidemediğinde

Gözyaşlarının

Akmadığını


Geride ne kalır

Rüzgarın

Alıp götürdüğü

Kurumuş

Sararmış

Yaprakların

Üzüntüsünden


Sonbahar bitti

Mektuplar

Birer birer uçuşup

Rüzgarın

Peşi sıra

Yok olup gitti


Bir tek sen bilirsin

Gelmediğinde

Gözyaşlarının

Seni silemediğini.

11 Comments:

Blogger Nilüfer said...

hayatta çekilen her acının mutlaka bir izi kalıyor,o izlerde kolay kolay silinmiyor sanırım...

İstanbul seyahati yaramış,3 şiirle hızlı bir dönüş yapmışsın.

Tekrar hoşgeldin...

Blogger Tugc said...

cok guzel olmus bence;) hosgeldin geri..

Blogger Bulsara said...

nilüfer: yaws aslında ben bunları daha önceden yazmıştım stoktan kullanıyorum :)

tuğçe: biz buralardaydık efendim asıl siz hoşgeldiniz nerelerdeyd,niz bi gidi bakalım sitenize öğrenelim :))

Blogger Kayhanoviç said...

eline yüreğine sağlık kardeşim..
hakkaten de hoş yane..

Blogger Zehra said...

hepsi çok ama çook güzeldi:) ama ben en çok OLSUN'u beyendim yinede:)) hadi şimdilik bıy bıy:))

Blogger Bulsara said...

Kayhan: sağolasın dostum.

Peace: ben hep buralarayım aslında sadece biraz tatil yaptım.

zehra: sanada şimdilik bıy bıy

Blogger Zehra said...

kocamannnnn biirrr günaydınnnnnnnn dedimmm vee benn dittimmm:))) güzel çook güzel bir gün yaşa olar mı:))

Blogger Zehra said...

BEN GELDİMM YİNEE:)) İYİ KANDİLLER SANA VE AİLENE :) GÖNLÜNÜZDEN GEÇEN TÜM GÜZELLİKLERİN KABUL OLMASI DİLEĞİ İLE:))

Blogger Bulsara said...

Zehra: yaws canım benim en son sana cevap yazmışım ya ondan pek elim gitmedi hadi belki biri daha yazar ööle cvp yazarım dedim ondan yoksa her gün bi göz atıyorum yoksa :))

Blogger Bulsara said...

Peace: çok sağolasın sizlerinde mübarek olsun.

Blogger Enchanter said...

blogu yeniledim bakiniz gorunuz ;)

Yorum Gönder

<< Home