Pazar, Ağustos 27, 2006

Kelimelerin içinde
boğuluyorum
gündüz saklanan
yıldızlar gibiyim


ardında kaldım
duvarların
ayışığına dönüyorum
gece mehtaplı oysa
bana hiç ihtiyacı yok

oysa
bir ben
farkındayım
yaşadığımın.

çok
uzaktayım


dönenceler gibiyim
düşlerimdeki benden
bana dönüyorum
geride kalıyor
herşey.


************************

Yağmuru özlüyorum,
terimin tuzu
canımı yakıyor
yinede ağlamıyorum

yaralarım
var
derin acı veren
yaralarım hemde

baharda
gökgürültülü
bir yağmur istiyorum
her an ıslanacakmış gibi
tedirgin yüreğime
söz veriyorum

oysa
uzaklaşan rüzgarın ardında
yalınayak koşarak
özgürlüğü yaşamak
yıllardan sonra
nefes almak
gibi bekliyorum
gülümsemeleri.

En uzaktaki yıldızı
düşler gibi
yaşamak
tek dileğim

Umutların gölgesinde
nefes alırken
Bilmek
bir yerlerde
sevgiye aç
beklediğini.

Yağmurun yağmasını.

11 Comments:

Blogger XMAN said...

Bulutların yeryüzüne hediyesi yağmur.Çölde bedevinin, tarlada çiftçinin ortak temennisi:)çok güzel bir şiir.uzun zamandır yoktum ortalıklarda.tekrar geldiğimde şiirlerini okuyabilmek güzeldi.blog dünyası bu yazı kayıpsız kapattı:)

Blogger Bulsara said...

:) sağolasın hoşgeldin gel gitlerle de olsa burda olman güzel..

Blogger Zehra said...

cemal:) çok ama çok güzel olmuş:)) buarada iyi varsın biliyonsun di mi;) annadi sen annadiii:))) hadi ii geceler;) bıy bıy :))

Blogger Bulsara said...

ehüü efet anlayışı bir insanım ben ankıyorum sizleri am beni asıl mutlu eden sizlerin beni anlaması :) iyiki varsınız...

Blogger Gamzeli said...

Günaydınlarrr

Güzel bir şiir olmuş :)

Blogger Bulsara said...

Sağolun gamzeli hanım sizede iyi akşamlar kusura bakmayın artık :)))

Neyse ben 1 hafta yokum arkadaşlar kusura bakmayın artık istanbulsan sevgilerle yazarım belki elime bi pc ve zaman geçerse...

Blogger Nilüfer said...

Yağmuru özlüyorum
Bardaktan boşanırcasına yağan yağmuru,
ama gökgürültüsüz olsun,
ıslanmak sırılsıklam,
tüm düşüncelerden uzaklaşmak bir anda,
sadece kendimle başbaşa kalabilmek

kısa bir şiir denemesiydi :-),sizin kadar başarılı değiliz, ama denemeydi işte...

Blogger Bulsara said...

bence gayet güzel bi çalışma izin verirsen bunun üzerinde çalışmak isterim :)

Blogger Kayhanoviç said...

hoş geldin ıslandınmı baya :)

Blogger Bulsara said...

ewt ama zaten zevki de orda biraz dimi ah bide çamur olmasa.

Blogger Nilüfer said...

Cemal kısa dörlük üzerinde çalışma yapabilirsin.

Yorum Gönder

<< Home