Salı, Ağustos 22, 2006

doğru dürüst seçilmeden
kullanılmış kelimelerin
sırıttığı
bir anlam yükleme çabasından
yuvarlanmış bir hikaye

yada
öylesine bahsedilmiş
bir günceden
kotarılmış
bir an değildi
bu satırlardaki sır

belki bir giz değildi
pek çok insan için
ki onlar
kapılamamışlardı
aşkın büyüsüne belkide

bende vardım onların arasında
ihanet değildi benimkisi
görmeden itaat edemiyordum
rüyalara


sonra mevsimler geldi geçti
zaman akıp gitti
acılarımdan birikenlerin
umutlarımdan çok olduğu bir dönemde
durup düşündüm
geçmişi

bugün hayallerimden
yada gerçeklerden
yad etmem
gereken biri olsa

kim tutardı
ellerimden
geçmiş mi
bugün mü

gözlerimi kapatmaya korkuyorum
sanki bitecekmiş gibi
görüdüklerim
bir rüya sanki
yaşantımın her rengi.

hangisi daha karanlık biliyorum
dünler mi
bilmediğim
gelecek mi
gözlerimi karartıp
sığındığım
yinede yaşıyorum...

ek yapayım dedim yine...

kıvrımlı bir yolun
sonuna kadar
gelmiş gibiyim
ne önümde
nede arkamda
sen varsın

hava sıcak
tenimden
süzülen ter damlalarında
teninin sıcak
dokunuşunu özledim

karanlıkta
orda olduğunu bilerek
uyumayı

adım adım
uzaklaşıyorum kaldırımlardan
yol benden daha uzakta şimdi
ayağımın altında
kumlu toprak
ve çimen kokusu

içimdeyse yalnızlığın korkusu
ayışığında
savruluyorum amaçsızca

ışıklar
yanıp söndükçe
gecenin alacasında
şehrin
her yanından

seni düşlerim
olmadık zamanlarda
yanımda olmadığını
hissederim

her umuda
inanırım
dilek tutmak için
gökyüzünden bir işaret
beklerim
kayan bir yıldız


oysa sen ve ben
ayrı şehirlerde
ne kadar da
yalnızız.

12 Comments:

Blogger Zehra said...

çok güzeldi cemal..herzamnki gibi..

Blogger Bulsara said...

teşekkürler.

Blogger Kayhanoviç said...

Günaydın ben geldim:)

Bilirsinizki aşkdan sevgiden en iyi ben anlarım:)

her zamanki gibi döktürmüşsün gene.

ozanım benim bi sazın eksik elinde
duygu tacirim, matrixim benim :)

demişsinki:

''simsiyah ve karanlık
gecelerden
seyre dalarken
denizin
dalga sesleriyle
huzur veren
yankısı hala kulaklarımda''

aynen bee katılıyorum....
ama bu aşk baa göre değil.

Blogger Bulsara said...

bu aşk fazla sanaaaaaaa.
dım dı dım dı dım.

Blogger vintage biscuit said...

gozlerimi kapatmaya korkuyorum sozu suan beni anlatiyor
cunku Ali yanimdayken gece bile uyumak istemiyorum .
o benim uyumami bekliyor . bende onun
cok guzel bi duygu bu

Blogger Bulsara said...

Vintage: çok bekledin bu duyguyu yaşamak için tadını çıkar :)

Blogger Bulsara said...

Saolasın number_10 seninde şu sınavların bir an önce bitsede seninde yaılarını okusak :)

bişeyler yaziim

Nehrin
eskiden aktığı
yerde
bir sandal kalmış

çürümüş tahtalarında
nice dalganın
hırçın izi saklı

terkedilmiş bir
kulübenin kenarında
kaderine terkedilmiş gibi
bekliyor

oysa nice sandal
yol alıyor
mavi enginliklere
aşk taşıyorlar
ayışığına

yada

ağlarındaki
balıkları
geçim derindeki
reisin evine

yalnızlığa terkedildi oysa
nehrin denizlerle birleştiği
coşkunun
az ötesinde

beklemekten
yorulmuş
ve henüz anlamış

gidenlerin
asla geri dönmediğini

Blogger Zehra said...

günayyydınnnnnnnnnnnnnnnn:)))))))))))))))

Blogger gaykedi said...

slm bulsara...ben gaykedi...aksam foruma bıraktıgın soruna ana sayfamdan cvp verdim gelip okursan hatta yeterince yanıt alabildinmi bildirisen sevinirim...

http://gaykedi.blogspot.com/

Blogger Unknown said...

Sen Ahmet Kaya'dan şarkı sözleri yaz arada bir. Gelip Blogunda bulmak hoşuma gidiyor.

Blogger Bulsara said...

Zehra: :))))

Gaykedi: Gördüm gittim yazdım.

Destan : Elbette arada ahmet kayadan şarkılar olacak mutlaka benim bir yanımda hüzün sarısı oldukça :) Son albümünde de daha önce konserlerde söylediği ama kasetlerinde yer vermediği şarkıları var yakında bir tanesini fon müziği yapacaktım süpriz olsun istedim ama :))

Blogger Zehra said...

efenimm iyii gecelerr tatlı rüyalarr:)) şimdi allah bilir kaçıncı rüyadasınız sizler ahh ahh:)) bende kayıyorum artık hadi bıy bıy:)))))))))))))))))

Yorum Gönder

<< Home