Cuma, Ağustos 04, 2006

Yeni bir şeyler yazmak gerekiyordu uzun zaman geçti ekleme yapmayalı ama bir şeyler yazasım yok o yüzden eski yazdığım ama burda yayınlamadığım şiirlerle idare edin şimdilik :)

1-
Rıhtım yalnız ve yorgun
Terk eden gemilerin
Hüznü sinmiş taş duvarlarına
Gözyaşları denize karışmış
Kendi bile fark etmemiş ağladığını

Dalgaların oyunu sanmış
Süzülüp giden damlaları
Gidenlerin ardından
Beklemeye koyulmuş günbatımını
Gözlerinin denizinde


2-
Nedir ki elinde tutabileceğin.
Ellerini uzat bana;
Ne kadarda ince ve zayıf.
Bu ellerle mi taşıyacaksın kocaman yüreğimi.

Kendinden büyük hayallerin olmalıydı oysa.
Benim seni sevdiğim kadar sevmeliydin kendini.
Bilmeliydin her sevginin sona erdiğini.

Umutlarını tükettiğin bilinmezlerin ardına bakıp,
Ağlamalıydın beklemekten yorulan gözlerle.

Suskun bu şehir şimdi.
Veda zamanın geldiğinin farkında insanlar.
Sessizce kapıların ardına saklanıp,
Korkunç yalnızlığa alıştırıyorlar bedenlerini.
Bu gece terk edeceğim bu şehri.


3-
Şiir yazmak istediğim her anın
Hatırası yok kalbimde
Nasıl umarsızca düşlersem seni
Kayıtsızca şiir yazarım elimde değil

Geceye aşığım ben birde denize
Ve belki birde sana
Durmadan karaladığım kağıda ve
Kaleme de vardır bir meyilim

Kendimi yazmak istediğimde
Ellerime bırakırım bazen dudaklarımı
Söylemek istediklerimi yazarım
Bazen de kalbime gömdüğüm
Gözyaşlarımı dökerim kağıda

Hatırlayamadığım coşkuları
Yaşamak istediklerimle harmanlayıp
Bilmediğim duyguları kurgularım karanlıkta
Sır olarak kalmaz düşlerim yakamozlarda.

8 Comments:

Blogger Zehra said...

hava soğuk..
belki yağmur yağacak..
belki içimde bir fırtına kopacak..
sezgilerim güçlü değil..
sadece denize bakıyorum..
rüzgarın dalgalarla dansını izliyorum...
güneş batmak üzere..
ve ben hala dinliyorum..
yoksa bu konuşan kalbim mi..

Blogger Zehra said...

söylemeyi unuttum:)) hepsi çook güzelldiii;))) teşekkür ederiz efenimmm:)) bıy bıy:))

Blogger Bulsara said...

Rica ederiz efm. Ne demek asıl biz güzel yorumlarınızla kattığınız renge teşekkürü bir borç biliriz. :)

Blogger OzgeBozkurt said...

Ben geldim.Bi göreyim bizim Bulsarayı dedim :) Gerçekten şiirler çok güzel :) Sen hemen bi kitap çıkarmazsan ben alıcam bu şiirleri,kitap yapcam kendime.Sonra imza günleri falan yoğun olurum tabi :) Arada sana da bi uğrar teşekkür ederim belki. Tabi zaman olursa canım söz vermeyeyim. ;) (fena fikir değil aslında)

Blogger Nilüfer said...

Dökülen gözyaşlarının her bir damlasında öyle çok şeyler gizlidir ki;
* yaşanan mutluluklar
* geçmişteki belkide bir daha asla bulunamayacak,yaşanamayacak hatıralar
* acılar
* kırgınlıklar

saniye saniye yaşanan tüm hayat o damlalarda gizlidir ve akıp gittiği yer hep yüreklerdir...

Şiir çok güzel,bu konuda gerçekten başarılısın.Devamını bekleriz...

Blogger Bulsara said...

Özge : Walla kitabın bi yerlerinde bana teşekkür edersen o da yeter bana :) kitap çıkarmak işi zor bir iş çok fazla ilgi, emek ve zaman gerekiyor bende bunlar yeterince yok ama bi arkadaşımla birlikte ortak kitap çıkarma fikrimiz devam ediyor bakarsın bi süpriz yapabilirim.

Nilüfer : Öncelikle beğenmene sevindim :) döülen göz yaşlarını bilirsin görürsün acılar içinde birktikçe dışarıya çıkacak bir yol bulur elbette. Ama gözyaşları olmadanda insan acı çeker.

Blogger Burcu Karadaş said...

bulsara..sakın bırakma:))

harikasın arkadasım!!!

Blogger Bulsara said...

walla bi dövmediğin kaldı kısım nasıl bırakçazzz? :)

Bu arada sen nerdeydin bakiim.

Yorum Gönder

<< Home