Cumartesi, Ağustos 19, 2006

2 dakikalık bir şey
hemde tam tamına
2 dakika 17 saniye
sürecek

derin bir nefes alırken
geçen süre kadar
yada
ölürken vereceğin son nefesin
hangisi olduğunu
düşünmeye yetecek kadar

zaman sürekli akıp gidiyor
yeniden yaşar gibi hissetsende
düşlerindeki
bir sır olmaktan uzak
uzaklaşan gölgeler

simsiyah ve karanlık
gecelerden
seyre dalarken
denizin
dalga sesleriyle
huzur veren
yankısı hala kulaklarımda

bir an
ne kadar uzun
hiç düşünmeden durabilirmisin
kalbinde
en ufak bir
kıpırdama varsa
hala.

2 dakika belki de geçti
saniyelerde tükenmek üzre
vaktim doldu
elveda
...


Ekleme yapiim :)

Aldırmıyorsan
eğer
kaldırım taşlarının
yan yana ayrılıklarına

yırtıcı kuşların
yalnız mutluluklarına

yada
yokluğunda nasıl olduğuma
ait bir hüzün yoksa
gözlerinde

bırak ta gideyim
beni

bırak ve git

giderken
beni unuttuğunu
söyle yada
hatıralrı yok say
ama ne olur
geri dönme

git
ve kendin olarak yaşa

aldırmıyorsan
sıcak günlerin
ter damlasındaki
tuz kadar
hüznüde taşıyan
gözyaşlarının
süzülüp gitmesine

bırak gitsin
ve
sende git
nereye gitmek istiyorsan.

16 Comments:

Blogger Burcu Karadaş said...

elvedalar doru diil der bi şarkıda:))

Blogger Zehra said...

keşke düşünmedn durabilsem..bunu o kadar isterdim ki..yoruldum galiba düşünmekten..zaman geçyor ama ben hala birilerini bişeyleri düşünüyorum..yoruldum çok hemde..

Blogger Bulsara said...

Burcyni: merhabalarda gülümsemeler kadar sahte yüzlerde

Zehra: Düüncesizlik edemiyoz işte napalım.

Blogger Zehra said...

evet insanlar maske ile dolaşıyor..maskeler çıkıp gerçek yüzler ortaya çıkınca kırlıyorsun..ve toparlanmak çok zor oluyor galiba;) günaydınn:))

Blogger Nilüfer said...

Elveda kelimesinden hiç hoşlanmıyorum :-(

Hiç yazasın yoktu ve böyle güzel bir şiir ortaya çıktı ha,mütevazilik etmeyelim şiir konusunda başarılısın.

Şiir konusunda başarısızım,ya ben o kadar ruhsuz biri miyimki kelimeler çıkmıyor böyle yüreğimden :-)

Blogger DRNEFES said...

selamlar...kendimi tanıtayım..ben müge izmirliyim..blogun ilgimi çekti bi merhaba diim dedim...elvedaların ardından yeni merhabalar gelir aslında...

Blogger Bulsara said...

Nilü: hayatta elvedadan sevimsiz nice şeyler mevut
bazen elveda demeninde bir asalati vardı dimi :)
Ruhsuz olduğuna inanmıyorum eğer öyle olsaydı o fotoğrafları çekemezdin. bazen göz görür bazen dilden dökülür.

Menapoz abla: Hogeldiniz. ne güzel bende izmirliyim. Her bitiş bir başlangıçtır dimi ama üzülmek niye? Bende sizin bloga bi göz atayım bakalım :)

Blogger Zehra said...

iyi kandiller:) tüm güzel dualarınız kabul olsun;) sevgilerimle...

Blogger Bulsara said...

Peace, Zehra : tüm güzellikler sizinle olsun allahın lütfu üzerinizden eksik olmasın :)

Blogger Misterio said...

şu sıralar o kadar dolu ama o kadar anlatamaz durumdayım ki.. zamanla kavgamız bu işte.. keşke herkesin elveda diyeceği zamanı&birileri&şansı olsa.....

Blogger Bulsara said...

yada elvedaları kalbine gömüp sarılsa anı yaşarken şansı yaver giderek birilerine.

Blogger Nilüfer said...

Sana ve tüm İslam alemine Hayırlı Kandiller diliyorum.

Hepimizin dualarının kabul edilip. hayırlara vesile olması dileğiyle...

(Bu mesajı 2.kez yazdım umarım bu sefer sorun çıkmaz)

Blogger OzgeBozkurt said...

kaktüs kaktüüüs :D

Blogger Bulsara said...

kusura bakma özgecim buralar çok sıcak inemedim merkeze. :(

Blogger Burcu Karadaş said...

ilahi özge ya..:D

kaktüs de bi tercih denilebilir:))

onu bulamayanlar da vardır...

Blogger Bulsara said...

yok kaktüs benim terihim burcu özgenin diil özge sadece benim kaktüs sevgimin resmedilmiş halin bekliyor :)

Yorum Gönder

<< Home