Cumartesi, Temmuz 15, 2006

yazmayalı uzun zaman olmuş...

hayata dair
beklentilerinden
ayrı bir umudum daha var

süregelen zamanın
beni alıp götürmesini dilediğim
yalnız olmadığım
bir yer

daha nice istekler taşırım
hayal etmeden
gecenin en alacasında

daha nice sevdalar yaşarım
hayatın en uç noktasında
bir adım sonrası olmayan.

gecelerde severim
gündüzlerde..
yeter ki
anlamı olsun
aşk adına
sarf edilen sözlerin

kimsenin bilmediği
yeni bir hayat
yaşamaktan çok
kendimi özlemeden
sevmek isterim

sessiz,
umarsız
ve
derin bir keder
içinde değilim

beklemekteyim sadece...

9 Comments:

Blogger Bulsara said...

number_10 : olan birini beklemekte değilim :))

orda burda geziyorum işte napalım geçen hafta yoğunduk biraz. Senin yazmadığının farkındayım zaten bunu belirten bi msg atmıştım :))

Blogger Zehra said...

fazla beklememek gerek galiba;) treni kaçırdıktan sonra anlamı olmaz yaşananların;)

görüşüs:))

Blogger Bulsara said...

beklenen trenden haber yok henüz :))

Blogger Dört Yapraklı Yonca said...

bekleyecek bir şeyin olması güzeldir. Hiç bir şey kalmamışsa beklediğin, dinle... hala nefes alıyor musun?

Blogger XMAN said...

selam,bazen tren beklemek can sıkabilir.beklediğin trenin istikameti belki çok ayrı yerleredir.o yüzden arada otobüse binmelisin kısa mesafe gitmek için:)taksilerden uzak dur:P

Blogger Bulsara said...

öneriler için sağol xman :) bende boş durmuyorum zaten :))

Blogger Burcu Karadaş said...

beklenecek bir şeylerin olması da güzel..daha ne istiyorsun ki sen:))

okuduğun gibi daha sık yaz ya..herseyı bizden bekleme:D

Blogger Bulsara said...

ama çok sık yazarsam takip edilmiyor sonra :( bak sen bile kaç gün sonra cvp yazdın...

Blogger Burcu Karadaş said...

sen bana bakma.ben tutum kuzenimin 5 gün 5 gecelik düğününe gittim:D

yap yap bitmio:))

anca yazdık cevap die mi kızdın..bi daha git de bak noluyo:))

Yorum Gönder

<< Home