Pazar, Temmuz 09, 2006

Yeniden;

satırların arasında kaybolmadan ilerlemek için bir pusulaya ihtiyacım var, gökyüzünü görmek mümkün değil burda. Çok karanlık. Sadece biraz ışığa ihtiyacım olduğunu varsayıyorum, yada karanlıkta görme yetisine.

Kelimeler etrafta uçuşuyor, belki yakalarım diye peşlerinden koşarken iyice kaybolduğmu hissediyorum. İçimdeki ürperti korkuyla karışık üşümeme neden oluyor çünkü yalnızım, karanlık ve soğuk.

Okumaya devam ettikçe daha da yitiriyorum gerçek dünyayla bağımı. Çözün beni sarmalayan zincirleri;
Bırakın da nereye gidecekse gitsin ve beni de yanında götürsün.

Sayıklamalar duyuyorum, yoksa ben miyim bu?

neden hiç sabah olmuyor ki? Bu kadar uzun süren bir hikaye var mı? Kim yazdı benim karanlık yalnızlığımda yitip gittiğim satırları?

şarkı zamanı;

en iyisi müzik , o yol göstersin bana.
(Not: müziği sona aldım ama müzik çalarken okuyun diye sonra başa aldım bitince bidaha dinleyin üstüne :))

15 Comments:

Blogger OzgeBozkurt said...

bulsara dörtgöz resim koydum siteye bak yorum at hemen kaldırcam geri ;)

Blogger Bulsara said...

ok

Blogger Burcu Karadaş said...

ben miyim ne biçim bi sorudur bu ya..nası ağırdır bunun cevabı bi insanın vereceği..

ben en iyisi mi bu saatte psiko radyoyu dınlemeyeyım..kafam bı dünya ya..öööööffffffff.ooff..

Blogger Bulsara said...

hımms anltamamışım :(

burda kitap okurken sahip olduğum psikolojiyi aktarmak istedim biraz abartarak :))

ve yolumu bulmak bir yana içinde yitip gitmeyi kendim kabullendiğimide belirttim.

Anonymous Adsız said...

bazen bende bazen kitap içinde kaybolurum..senin psikolojini anladım galiba;)
buarada müzik çok güzelmiş indirmek istedim bulamadım:(
yardımcı olursan sevinirim..;)

zehra:)

Blogger Bulsara said...

Zehra: hangisini? sen söyle gmaile atarım ben.

Anonymous Adsız said...

BU ÇALAN PARÇA:))SABAHTAN BERİ SİTEN AÇIK DİNLİYORUM:P SON EKLEDİĞİN PARÇA GALİBA:)) ŞİMDİDEN SAĞOL;)

ZEHRA:)

Blogger Bulsara said...

şu anda maili gönderiyorum kendine iyi bak...

Blogger Bulsara said...

ortalık karıştı bi yandan fon müziği bi yandan post lar için eklediğim müzikler var ortada ben bile bişiii anlamadım bu işten fon müziği iptal kusura bakmayın :((

Blogger Burcu Karadaş said...

yok sen anlatmışın benim kafa bi dünya o saat itibariyle..sen ak dersin yok lan o pembenin dik alası derim..o derece yani:))

takma be kafana;) :))

Blogger Bulsara said...

takmiim dimi ama diğerleride anlamamış nasıl olcek şimdi :((

Ataol Behramoğlunun bi şiir geldi aklıma

Sevgilimsin

Sevgilimsin, kim olduğunu düşünmeye vaktin yok, yapacak
işleri düşünmekten
Kalabalığın içinde kalabalıktan biri
Gecenin içinde bir yıldız, yitip gitmiş çocukluk gibi
Sevgilimsin, ak dişlerini öpüyorum, aralarında bir mısra gizli
Dün geceki tamamlanmamış sevişmeden

Sevgilimsin, boğuk aşkım, kanayan gençliğim
Uçuruyorum seni çocukluğuna doğru
Kanatların yorulur, ter içinde kalıyorsun
Gece yanıbaşımda bağırarak uyanıyorsun
Her sabah el sallıyorum metalle karışmana

Sevgilimsin, arasıra bir kağıt koyup erteliyoruz aşkı
Otobüslerde ve trende kaçamak yaşanan
Ve bedenlerimiz kana kana kanayamadan yan yana

Ataol Behramoğlu

Blogger Irreducible said...

Bulsara müzik mükemmel, tam hava kararırken okudum yazını, arkadaki müzikle beraber kendimi kaptırdım gökyüzüne, kanatlanıp gitmek istediğim yerlere uçtum sanki..
Balkondaki taburede esen rüzgara karşı oturmayı özledim..Gökyüzüne bakmayı, yıldızları saymayı özledim..Güneşin doğuşunu gördükten sonra uyumayı özledim..
Senin aksine, benim pusulam heralde hiç bu kadar güzel bir yönü göstermemişti..Kuzey-Batı..İlk hedefimdir..

Blogger Gamzeli said...

ben geldim ve gidiyorum...İyi tatiller...Size davetiye yolladım mail adresinize...Arzu ederseniz buyurun gelin :)

Blogger OzgeBozkurt said...

bulsara dörtgöz geldi çabuk çabuk çabuk :)

Blogger OzgeBozkurt said...

Nerdesin yaw

Yorum Gönder

<< Home