Pazartesi, Temmuz 03, 2006

Ruhumun tualinde rengarenk derin fırça izleri.

Gökyüzünden mavi
gözlerinden derin
anlamlar
ifade eden
suskunluğa savrulmuş
yada adanmış
kırmızı.

Kadehler içinde
seninki boş
birde benimki
resmin içinde
oysa birbirimizden uzağız
ve ben
hala farkında değilim
senin yaşadığının

belki sende
hiç umursamadın;
uzaklığı
yadsımadan göz gezdirdin
kalabalığa

Çizgilerden oluşmayan dünyada
renklerin
ruhumun bilmediğim
gizlediğim
tüm aykırısına
can vermesi adına

Çizmek isterdim
dövercesine vurmak fırçayı tuale
intikam almak
renklerden

yaşamadan varolmak isterdim
ölmeden seninle sevişmek
ve kadehim bitmeden
yeni bir tane daha

sadece resim yapabilmek

gözlerimi kapamadan düşlediğim
hayallerin cümbüşüyle
aşık olur gibi
saldırarak anlatmak

içimdeki arzunun
hiç te karanlık olmadığını

paletin sihirinden
faydalanmadan
resmetmek
senden gayrı düşlerimi
ki sen sadece bana ait olabilesin
düşlerimle sınırlı
olsanda.

17 Comments:

Anonymous Adsız said...

düşler ve sınır..bazen hiç olmayacak şeyler belki birgün hayata geçer hım ne dersin.. GERÇEKTEN GÜZELDİ..yüreğine sağlık..

zehra..

Blogger Bulsara said...

sınırsız düşlere inanmak isterdim..

Anonymous Adsız said...

düşlerde sınır yoktur ki..sınırı koyan biziz bulsara..

zehra..

Blogger Bulsara said...

ben yanlış yazmışım kusura bakma.

Sınırsız düşlere inanmak isterdim.
Gerçek olabilecek kadar yakın olmalıydılar.
Gözlerimi kapatmadan da
farkında olmalıydım yaşamdaki tüm hazların.

dersem anlatmak istediklerimi dah açık ifade etmiş olurum herhalde.

Anonymous Adsız said...

evet.. şimdi oldu;) gözlerini kapatmadan hayal kurabiliyorsa insan...ne mutlu bunu yapabilene:)

iyi geceler..
zehra...

Blogger Bulsara said...

iyi geceler müzik eklemekle meşguldüm yeni fark ettim cevabını :))

Umarım uygun bir müzik seçmişimdir çok severim bu şarkıyı ve bu yazıyı düzeltme yapmak için okurken aklımdan bu geçti ve bende ekleyeyim istedim.

Blogger Burcu Karadaş said...

"yaşamadan varolmak isterdim"

işte bu ben!

Anonymous Adsız said...

ÇOK GÜZELDİ MÜZİK.:) VALLA BURDA MUHASEBECE DİNLEDİK SAYENDE;) BEYENDİLER:)))

GÖRÜŞÜRÜS..

ZEHRA:))

Blogger Bulsara said...

luciferyni: al benden de bi o kadar.

Zehra: sevindim hoşunuza gitmesine :))

Blogger Emir Bey said...

"if you go away" müthiş olmuş, böyle şarkılar yok artık pek :) çok da uygun bir müzik olmuş.

Blogger Bulsara said...

aslında bu şarkının orjinali "ne me qui te pas" yı koyacaktım ama cd lerin içinde bulamadım onun yerine emillano torrinin müthiş performansıyla ingilizce versiyonu ekliyeyim dedim neden bilmiyorum hiç alakası yok ama bende bu şarkıyı dinleme isteği uyandırdı yazdıklarımı tekrar okumak.

Blogger Gamzeli said...

güzel olmuş ...

Blogger Tugc said...

neden ask beraberinde saldirganligi da hatirlatir..hayir bunu yanlis olarak gordugumden degil, usul usul aski hic semedigimden soyledigim..sakin bir iliski yerine, renklerin bile birbiriyle karman corman oldugu birbirleri icinde kayboldugu birsey yasamayi secenlerdenim de ben hep..

Blogger vintage biscuit said...

gozyaslarida seffaf renk olsun !kirmizi degil

Blogger Bulsara said...

vintage: ?? anlaşılmadı kule tekrar et lütfen.

Sophia: Ben resim çizemiyorum :(( ama çizmeyi çok istiyorum kafamda tasarladığım ama kağıda dökemediğim ne kadar çok şey var bir bilsen.

Blogger OzgeBozkurt said...

"...ki sen sadece bana ait olabilesin,düşlerimle sınırlı olsanda..."
"ait olmak"... İŞte o zaman,onun oldugu her yere "gelir" degil mi insan?? Bu kulaga biraz kötü geliyor ama... :(

Blogger Bulsara said...

hala gelmedin mi?
gittiğin yerlerden

madem dönmeyecektin
niye gittin
bırakıp bizi
gittin
ardında mı kaldık
yamacında mı
bekleyelim mi
sevibelim mi

geleceksen gel artık
gittiysende üzülme
bu gelmelerden
gitmelerden
yoruldum.

Yorum Gönder

<< Home