Cumartesi, Temmuz 01, 2006

Yalnız yaşamanın da getirdiği bazı zorunluluklara rağmen güzel yanları olduğunu inkar edebilirmiyiz? Gecenin saat 12 sine yaklaşırken uyku gözlerine gözyaşı gibi ağır gelirken bulaşık yıkaman gerekliliği de olsa gecenin bir vakti evdeki tüm ışıkları kapatıp Vassilis Tsitsanis O Gamos tou Tsitsani (rembetiko)dinleyebilme ve gecenin bu saatinde kapat şu müziği diyen insanların olmaması gayet huzur verici :))

Evdekiler tatile gitti bende böyle avunuyorum belki de tam emin değilim. Manisa da işe başladıktan sonra bekar evi özgürlüğümü yitirdiğimden beri ilk defa yeniden kendimi özgür hissediyorum 15 gün kafam rahat olacak yarın ilk partiyi organize ettik bile :)

Bu aralar işyerinde de aşırı rehavete kapılmış durumdayım aslında, Her istiyenle masa tenisi oynadığım için tüm molalarımı zaman aşımına uğratmaktayım. Günde 3 kere su gibi terliyoruz çünkü rüzgarın etkisinden dolayı kapalı alanda oynamak zorundayız bu kadar sıcak bir havada saatlerce koşuşturduğunuzu düşünün? Terden adama dönüyoruz :))

bir şarkı dinleyin benim için ve adını yazın buraya olur mu? eğer o şarkı bende yoksa sizden isterim ama ona göre :))

10 Comments:

Blogger Misterio said...

şaşkınlıktan öleyazıyorum :P ben de benim hala umudum var'ı yazacaktım bir heyecanla.. alla alla :) haha bide terden adam a çok güldüm :)) sen her anın tadını çıkar, boşver.. ;)

Blogger vintage biscuit said...

ozgurluk baska bisey / hele bi yastan sonra anne ve baba ile yasamak cok zor / kendi hayatini istiyorsun / kendi ev duzenini / kendi saatlerini belirlemeyi

cici kizlar-delisinn delisin

Anonymous Adsız said...

sana şuan ki dinlediğim şarkıyı hemn yazim efenimm:))) gülben ergenden yalnızlık:)) tesadüfün bu kadarı;)

hadi bakalım sizede de iyi kafa dinlemeler...

görüşmek üzere..

zehra..

Blogger Burcu Karadaş said...

Kendim için:

İstersen hiç Başlamasın

Bu hikaye yarım kalsın

Bunca yaşananların ardından

yeni bir aşk yaratamazsın

.....

sadece kendime gelsin..radyo anonsu gibi oldu ama idare edin;)

Blogger Bulsara said...

Yaws ben number_10 ile misterio ya yorum yazmıştım şimdi yok :(( anlamıyorum bu blogu ????

neyse;

number_10: Senin tercihinde olsa yalnızlık bazen yinede zor diyerek polemik yapiim :))

misterio: terden adama devam ediyoruz zaten insan günde 5 saat masa tenisi oynar mı????

Vintage: kendi ayakların üzerinde durmaya başladığında kendi kuralların olsun istiyorsun ve çatışma başlıyor oysa tek başınayken her şey daha huzurlu daha makul :))

Zehra: gülben ergen tarzım diil :(( ama olsun zaten senle müzik zevklerimiz çok farklı mesela ben serdar ortaç ta sevmem :))

Luciferyni: şarkıların sözlerini değiştirip kendine pay çıkarma :))

Örselenmiş bir çocukluk
İşte benim bütün hikayem
Kaç sevda geçse de yüreğimden
Bu yıkıntıları onaramazsın

Blogger XMAN said...

durumlarımız çok yakın.bende bir süre yalnız yaşadım.bir kaç yıl.sonra geri geldiler.valla tek başıma geçirdiğim zamanları aramıyor değilim:)

Blogger Bulsara said...

Yeni tanıştık belki de
Ama kimbilir belki de hep vardın
Eşlik ediyordun sessiz ve sinsice belki de
Şimdi şimdi anlıyorum
Kurnazca ayırdın beni beki de
Lime lime savurdun sevdiklerimi
Belki de

Yalnızlığım
Yaşamak zorunda olduğum beaberlimsin
Yalnızlığım kanımsın canımsın
Sen benim çaresizliğimsin

Yalnızlığım
Bugünüm yarınım
Sen benim hüzünlerimsin
Yalnızlığım
Tek bilebildiğim sen benim
Vazgeçilmezimsin

Senin olmamı istedin
Ama belkide bir aşık gibi
İnatla bunca zaman kendine sakladın
Belki de bir tohum gibi serpildin
Filizlendin ben oldun belki de
Yatağımı bile paylaşabilmek için
Benimle.

Blogger XMAN said...

anladım sonu yok yalnızlığın
hergün çoğalacak
her zaman böyle miydi bilmiyorum
sanki dokunulmazdı çocukken ağlamak
alışır her insan, alışır zamanla kırılıp incinmeye
çünkü olağan yıkılıp yıkılıp yeniden ayağa kalkmak

yalnızlığım yollarıma pusu kurmuş beklemekte
acılar gözlerini dikmiş üstüme nöbette
bekliyorum bekliyorum bekliyorum
hadi gelin üstüme korkmuyorum
yalnızlığım yollarıma pusu kurmuş beklemekte
acılar gözlerini dikmiş üstüme nöbette
bekliyorum bekliyorum bekliyorum
hadi gelin üstüme korkmuyorum

bulutlar yüklü ha yağdı ha yağacak üstümüze hasret
yokluğunla ben başbaşayız nihayet
bulutlar yüklü ha yağdı ha yağacak üstümüze hasret
yokluğunla ben başbaşayız nihayet

Blogger Emir Bey said...

yalnızlık zor sokaklar çıkmaz
sensiz olmaz sensiz olmaz
hep tek düze herşey dümdüz
sensiz olmaz..

Blogger Dört Yapraklı Yonca said...

Bugünlerde en severek dinlediğim Behzat Gerçeker'den "Gidersen Git"

(yanlış anlaşılmasın kimseye demiyorum)

Yorum Gönder

<< Home