Salı, Haziran 27, 2006

Gece başlayalı çok oldu, uyku akıyor gözlerimden oysa uyumak için öylesine isteksizim ki. Gece hiç bitmesin ve sabah erkenden kalkıp işe gitmek zorunda olmayayım. Bir şarkı dinliyorum ardı arkasınca hiç ara vermeden sürekli çalıyor ve ben eşlik ediyorum bıkıp usanmadan.

Çektiğim acıların demindeyim bu akşam pişman desen değilim.

pişman olsam ne değişir ki burcuya söylediğim gibi dünde kaldı herşey. Biten filmin ardından yine bilet alıp izlediğinde başrol oyuncusu gözyaşlarına rağmen her seansta tekrar can verecek. Sen ne kadar ağlarsan ağla. Daha önce yaşanmış hiç bir şey değişmeyecek.

Sığınacağın tek yer şarkılar. Biraz Zuhal Olcay biraz Fikret Kızılok birazda Nick Cave ekledin mi repertuarına kırmızı şarabın buğusuyla içmeden sarhoş olursun ki oysa sen dibine vurmak isterdin şişenin.

Şarkı çalsın ben artık yatıyorum.



Bir Harmanım Bu Akşam


Sorum yok soranım yok
Yolum yok yordamım yok
Bir çıkmaz sevdadayım
Çekip vuranım yok

Günüm yok güneşim yok
Uykum yok düşlerim yok
Kın olmuş susuyorum
Bir tek sırdaşım yok

Çektiğim acıların demindeyim bu akşam
Pişman desem değilim bir harmanım bu akşam

Her gecenin sabahı
Her kışın bir baharı
Herşeyin bir zamanı
Benim dermanım yok

14 Comments:

Blogger Zehra said...

Her gecenin sabahı
Her kışın bir baharı
Herşeyin bir zamanı varr...

şarkıdır tek dostun..
şarkıdır yalnızlığında sığındığın..
bir şarkıdır yaşadıklarını hatırladığın..

bu arada anonymousunu açarmısın şifre mi kullanmak istemiyorum;)

görüşürüz..

Blogger Bulsara said...

Ok sadece sen istediğin için açıyorum ben gizli kimliklerden hoşlanmam :(
telefonda bile numara çıkmıyorsa açmam :))

Blogger vintage biscuit said...

BENDE ACMAM NUMARA CIKMAZSAAA
YAAAA KONU DAGALDI YA :))))))))

Blogger Burcu Karadaş said...

çok güzelmiş ya..

Her gecenin sabahı
Her kışın bir baharı
Herşeyin bir zamanı
Benim dermanım yok

sana da beni anlatıo gibi gelmedi mi?

Anonymous Adsız said...

teşekkür ederim bulsara çok incesin..ama eğer senin için zor olucaksa ve de istemiyorsan sana yorum yazarken şifremi kullanarak yazabilirim;)

iyi geceler..görüşmek üzere:) ;)

zehra

Blogger Gamzeli said...

yine her zamanki gibi süper olmuş...

Blogger Bulsara said...

Vintage: toplarız konuyu şimdi dememe gerek bile kalmadan burcuyla gamze halletmiş bak :))

Burcyni: Ne yazık ki o güzelim geceler her zaman sabahla nihayetleniyor
Soğuk ve uzun kış gecelerinin ardından çıkıp geç vakitlere kadar eğlendiğimiz yazın gelmeside var hesapta elbette
Ama zamanı yok herşeyin
Senin hiçlikler üzerine dermansız kalman gibi.

Anonymous: rahatsız edici mesajlar gelmezse kalabilir şimdilik :))

Gamze: Çok teşekkür ederim

Blogger XMAN said...

Herkes dermansız,herkes güneşsiz,herkes sabahsız,herkes rüyasız.bu blog dünyasında ne kadar ortak özelliklere sahip kişi var.gördükçe tek ben olmadığıma seviniyorum:)sizin acılarınızı anlamaya çalışıyorum. sizlerde biraz kendimi görüyorum , rahatlıyorum. acılarımı paylaşıyorum rahatlıyorum.bide keşke bende böyle şiirler yazabilsem:)

Blogger Bulsara said...

Aslında ne kadar insanlardan farklı görsekte kendimizi ortak yönler aradığımızda bulmamak imkansız bile olsa sanki gözlerimiz kapanır kulaklarımız duymaz olur.

Uzaklaşırız.

Yoksayarak, yadsıyarak yaşamaya çalışırken aramaya başlarız kimi neyi aradığımızı bilmeden. Oysa aradığımız kendi isteğimizle terk edip gittiklerimizden ne kadar farklıdır?

Şiir meselesine gelince Fikret Kızılok müthiş bir yetenek bizde keşke diyoruz :))

Blogger XMAN said...

burda bir rezil olma durumu oldu galiba:)şiirin kimin tarafından yazıldığını bilmediğim için olsa gerek.

Blogger Bulsara said...

Number_10: walla bizim kaotik hüzne düşkünlüğümüzün meterologlarca açıklanması mümkün diil :))

xman :)) ne demek hocam müzik zevkinfarklı olabilir ama bnece bu şarkıyı mutlaka dinlemelisin süper bişii :)

Blogger OzgeBozkurt said...

Ben geldim Hoşgeldiim :D

Blogger Bulsara said...

Özge : Hoşbuldun buraya yazdığını görmeden yazdım bloguna :))

Blogger Gamzeli said...

rica ederim...gelmiyorsunuz artık bizim buraya :)

Yorum Gönder

<< Home