Perşembe, Mayıs 11, 2006


Yolda gezerken amaçsızca sağa sola bakınıp dururuz ya işte öyle baktığımız anlardan birinde eski bir arkadaşa rastlamak nasıl sevindirirse insanı öyle sevindim biraz önce :) Vizyona yeni girecek filmleri öğrenmek için nette dolaşırken Christoffer Boe nin yeni bir filminin yakında gösterime gireceğini duydum. Adı Allegro gerçi film 2005 de vizyondaydı ama Türkiye ye yeni gelecekti. Ama bende o sevinci yaratan Christoffer Boe nin eski bir filmini hatırlamam oldu Reconstruction İlginç konusunun yanında aşkın insan hafızasından daha üstün bir niteliğe taşındığı anlatımıyla gerçekten çok etkilenmiştim bu filmden izlemeyenler varsa izlesinler yeni filmini henüz izlemedim o yüzden yorum yapamıyacağım ama danimarkalı ünlü model Helena Christiansen de rol almış bu beni biraz ürkütsede yinede izleyeceğim herhalde.

Geçmişte yaşanılan güzel anıların bir anda yeniden hayat bulması çok güzel bir şey filmin karelerine bakarken o karanlık ve soğuk sahneler birer birer aklıma geldi.

Hayatın geçmişe yolculuk diye adlandırdığımız bir evresi gibi fotoğraflar. Yıllar öncesindeki mutlu gülümseyişlerin solgun kağıt üzerinde hala canlı gibi durmasıyla irkilerek gözyaşı dökesi geliyorsada aynadan daha yalan değil film kareleri.

Günlerden saklanıp fark etmediğimizde geçen zamanı hapsolduğumuzu sandığımız anlardan hiç biri gerçek değildir. Yaşanmamıştır düşlenmeyen hiç bir anı. Kendi gözlerinden gördüğün gibi değil dünya güneş ışıklarını esirgemedende karanlığa mahkum edilebilir yaşam hiç bir gün hatırlarında yer almasada aşkın soluğunda nefes alır adını bile bilmediğin pek çok insan.

10 Comments:

Blogger Zehra said...

gerçekten güzeldi..

iyi geceler..

Blogger Tugc said...

ben de izlemek istiyorum!

Blogger Bulsara said...

Tuğçe :Tavsiye ederim çok güzeldi. Ama film biraz kuzey tarzında soğuk ve karanlık bir atmosfere sahip baştan söylemesi.

Zehra : Sağolun. Sevdiğim şeyleri paylaşan insanların olduğunu bilmek çok güzel.

Blogger Tugc said...

Ben kuzeyde 2yil oturdum, alisigimdir;)

Blogger Bulsara said...

prd norveç te yaşadığını unutmuşum :))

Blogger Burcu Karadaş said...

yaşanmamıştır düşlenmeyen hiç bir anı..

;)

eywllah usta..düşlerin daimisi der sana hissemedem varolamazsın varolmadan yeniden düşleyemezsin düşlemeden yaşayamazsın..ben ööle yapıorum:)

Blogger Bulsara said...

wayyy burcu gelmiş :))) hoşgeldin özlettin nerelerdeydin bakemm dur bide senin bloga bakiim :))

Blogger vintage biscuit said...

HEYYYYYYY BU KEDİİ SÜPER YAAAA:))) hahahhaha bakarmısın nasıl uyuyo .. bulsara aramıza hoşgeldinnn:))) kedi aşkı böyle foto larla başlar söyliyimmm. sonra büsssküvüüüü cüm uyarmadın deme :))))). 2 ay sonra bana kedi maması markası soruyo olabilirsin :))))

Blogger Burcu Karadaş said...

geldim walla:))

çatlak kraliçe hizmetinizde...

benim dükkan uğradın hemen.gördük.eywallah;)

Blogger Gamzeli said...

çok güzel...

Yorum Gönder

<< Home