Cumartesi, Kasım 18, 2006

Sözsüz bir melodi yankılanıyor havada
hava akşama dönerken
deniz üzerinde selama duran ayışığına mı
hoşçakal diyen günışığına mı dönüp bakayım

karmakarışık duygular içindeyim
içimde bir ses yok
yardımcı olmak için fısıldayacak
kendim yapmalıyım üzerime düşeni

bir ayna sanki rüyalarımdaki
hiç görmedim ayın denizden geldiğini
benim için düşleyen birileri var
karşı sahilde
oysa düşman değil miydi?

Aynaların gerçeği gösteren yüzü
belkide karşımızdakine baktığımızda
öfke ve nefret doğuran
karşımdaki insanın benden ne farkı var?

Ölümsüz değiliz
Bedenlerimizden geriye kalan bir şey yok
tek ölümsüz olan düşünceler
ve ardında bıraktığı
yıkımlar
zaferler
ölümler.

Yarına kalan
bugün düşlediklerin oysa.

3 Comments:

Blogger Nilüfer said...

Yarına kalan geçmişten izler oysa :-)....

Şiir güzel,bu sefer arayı çok uzatmamışsın çalışkanlığın ve performansın yüksek :-) heh heh heh .Tembelliğini atmışsın üzerinden.(Sakın alınma şakaydı ).Biliyorum işleriniz yoğun,hak veriyorum sana....

Bizim gibi tembel tembel oturmuyorsun hıh hıh :-)

Blogger Bulsara said...

Yaws senin gelen gidenden boş oturacak vaktin mi kalıyo bi boş kalsanda ağız tadıyla muhabbet edebilsek :)

Blogger Dört Yapraklı Yonca said...

selaaaaaaaaaaaam

geçmiş doğum günün kutlu olsun :)

son zamanlarda kendi blogum da dahil olmak üzere blogları fazlaca ihmal ettim. Geçerken sana da bi not yazıyim dedim. Bu arada blogumda daha detaylı bilgi edinebileceğin gibi bu yıl, tanıdıklara yılbaşı kartı göndermeye karar verdim. (Gerçek kart, el yazısı, postayla) Adresini iletirsen sana da göndermek isterim. Ufuk'a da söylersen sevinirim.

Sevgiler

Yorum Gönder

<< Home