Salı, Nisan 11, 2006



Beyaz perdedeki Hayalet.

Yıllar süren özlemin sonunda 2 ay önce sinemada reklamlarını izlediğimiz Operadaki hayalet'e kavuştuk. Tabiiki fragmanda ilk dikkatimi çeken Sarah Brightman ve Micheal Crawford un o muhteşem performanslarını arıyacağım hissine kapılmak oldu.

Ama filmi izlemeden karar vermemek gerekliydi. Düğümün çözüleceği yer ise Angel Of Music olacaktı. Sinemada tek başına olmanın da verdiği rahatlıkla bağıra bağıra bu şarkıya eşlik ettim ama ııh olmamıştı Sarah Brightman ve Micheal Crawford dan aldığım lezzetten eser dahi yoktu ama diğer parçalardaki performanslar iyi sayılırdı.

Fakat Operadaki hayalet dendiğinde insanların zihninde ilk canlanan Angel of Music düeti olmuştur hep. Filmin süprizi ise sınırlı sayıda basılıp ücretsiz dağıtılan Angel of Music Düetinin Türkçe versiyonuydu çabuk açılsın diye buraya koyduğum versiyonu 3gp yaptım elimde vob, avi ve divx de var isteyene yollayabilirim :)


Operadaki Hayalet
Video sent by bulsara



Bence filmdekinden daha başarılı bir performans ama müzikte bazı sorunlar var gibi. Neyse filmi yarın (Çarşamba) tekrar izleyeceğim belki buraya ekleyip çıkartacağım başka ayrıntılarda gözüme çarpar. Yinede Moulin Rouge! dan beri müzikal hasretiyle yanıp tutşmakta olanlara ilaç sayılabilir bu film. (Chicago yu sevmedim)

5 Comments:

Blogger Gamzeli said...

İzlemek gerekir o zaman :)

Aşağıda ki sözde güzel bir söz ...
Eğer yanında olabilirse ona yardım edeceğini söylüyor bence...e birde sizin yorumunuza bakmak gerek :P

Blogger Bulsara said...

hep yanında olmasını diliyor belkide. Geceler ve gündüzler boyu düşlerinde değilde yanında olmasını istiyor.

Blogger Gamzeli said...

olabilir :)

Blogger Misterio said...

aslında çok hevesim, bilgim olmasa da acayip merak ediyorum..çok da güzel bilgiler, video için de teşekkürler ;)

Blogger Bulsara said...

misterio: Teşekkür ederim benim amacım böyle güzel şeyler hakkında insanlkarın bilgi sahibi olmaları bisürü dandik filmin bangır bangır reklamları yapılırken sessiz sedasız geçip gidenleri de biz duyuralım :)

Bu arada Garfield 2 geliyor haberiniz olsun fragmanını izledim süper....

Yorum Gönder

<< Home