Salı, Nisan 11, 2006

Bunun blogda olması gerekiyormuş bencede uygundur :) Önce bir mail geldi ardından soru cevap şeklinde ilerledi bakalım sizlerin de hoşuna gidecek mi bu diyalog.


Arkamda yürüme, ben öncün olmayabilirim. Önümde yürüme, takipçin
olmayabilirim. Yanımda yürü, böylece ikimiz eşit oluruz....




Yan yana yürüyebilmek cesaret ister ama.


nedenki




Yan yana yürümek cesaret ister

dedim çünkü birini takip etmek yada yol göstermek farklıdır oysa seninle birlikte hareket eden ama senden bağımsız birinin yanında olması cesaret ister.

Yan yana yürümek cesaret ister

Yanındaki insana güven duymak gerektirir birlikte adım atmanız ve aynı yöne gidebilmeniz için.

Yan yana yürümek cesaret ister

Yanınınızdaki insanı sevmek gerekir.





güzel bir yazı olmuş...Blogunuza koyabilirsiniz...





Güzellik görecelidir. Tahmin ettiğimizden çok yaşıyoruz bu ölümlü dünyada gözümüze gelen onca güzellik arasından en güzelini seçme şansı verilse durup geriye baktığımızda hemen evet oydu diyebilirmiyiz?

Ben diyemem hayatımda sayamayacağım kadar güzel şey oldu başıma gelen onca kötü şeyin yanında biraz eksik biraz fazla.

Yarın gün doğduğundan itibaren yine hatıralarla dolacak yaşantım.





Gece olacak yine
Özleyeceğim seni
Dünden biraz fazla

görmeyeli
her rüyamda
bir gezgin gibi
dolaşıyorsun avare

Gece olacak yine
Ardından bahar gelecek
yeşilliklerin içinden
çiçekler sürecek.

Göçmen kuşlar
terk edip gittiği gibi
dönecek geriye

yine gece olacak
yine üşüyeceğim yokluğunla
Sensizliğe uzanan
sabahlarda.

7 Comments:

Blogger Gamzeli said...

Sizde a' dan z'ye yazmışsınız vallahi :)

Blogger Bulsara said...

eee napalım :)

Blogger Burcu Karadaş said...

yoğun bi gün olmuş sanki:))

Blogger Bulsara said...

Yok bu bir kaç gün sürdü :)

Blogger Gamzeli said...

evet birkaç gün sürdü iyide oldu ama ben şiiri koyun demiştim galiba öyle hatırlıyorum :))

Blogger Burcu Karadaş said...

belli :))

Blogger Bulsara said...

yok siz yazıyı koyun demiştini yan yana yürümek cesaret ister açıklamasını şiiri ben sonradan imla hatası varmı diye okurken coşup sonuna ekledim :)

Yorum Gönder

<< Home