Perşembe, Nisan 13, 2006

Kahve kokusuyla bölünen uykulu bir gece
günün yorgunluğu ve hayatın umutsuzluğu üzerine anlamsız düşünceler ve yokluğun. Oysa her gün yanımdasın sanki göremesemde .

Sözler var dilimin ucunda bekleyen belki görebilsem yüzünü unutacağım şaşıracağım pek çok kelime hazırda beklemekte.

Günlerce süren düşler bir anlık uutlar olmadığını bilerek ordan geçmek ve her seferinde bir ürperti. sanki çıkıverecekmişsin gibi son bir kez daha bakmak kapıya. Ardımda bırakıp giderken bile sesini özlemek her an duyacakmışım gibi.


Sesler var kafamın içinde birde sen. Sürekli anlatıyorum. seni göremediğim halde yaşıyorum yinede bilmediğim bir nedenle nefes almaktayım. Benim seçimim değil bu.

Karanlığa inat ayışığı tüm aydınlığıyla yakıyor körfezin dalgalı yüzünü.

oysa ben hep karanlıklardayım.

kanat çırpsan özgürlüğe
benide alıp götürsen çok uzaklara
gözlerinde yaşlansam
nefes alsam
sana sarılırken.

Çok uzaklarda arama
okurken arasında kaybolduğun satırlar
sana yazıldı belkide.

18 Comments:

Blogger Burcu Karadaş said...

"sesler var kafamın içinde bi de sen.sürekli anlatıorum.."

zihinden geçen sesleri bastırıp inadına anlatmak......!!!!!

ben de artık bunu yapmamayı istiorum ;)

Blogger Zehra said...

gerçekten çok güzel yazmışsın bulsara..ama çık karanlıklardan..yaşa hayatı, bekleme kimseyi alıpta götürsün diye özgürlüğe..

Blogger Bulsara said...

karanlıklardan kurtulmanın yolu belli ama fırsatım olmadı henüz :) çünkü beklediğim kendimden başkası değil özgürlüğüme kelepçe vuran.

Bu düşünceler bana mı ait onu bile bilmiyorum.

Blogger Zehra said...

düşüncelerinin kendine ait olup olmadığını nasıl bilemezsin:) düşünüpte yazmıyormusun yoksa!;) zaman geçiyor fırsat bekleme..fırsatı yarat;)

Blogger Gamzeli said...

Süper olmuş gerçekten...Eee şiirleride okuyunca anladım herşeyi..Sizde bütün yazdıklarınızı bir kitapda toplayabilirsiniz :)

Blogger Bulsara said...

İlhan İrem - Anlasana.

Blogger OzgeBozkurt said...

gamzeliye katılıyorum :D Burcyni ile sen bi kitap yazın bizde okuyalım. :D

Blogger Burcu Karadaş said...

özgecim saol :))

şöyle diebilirim ki zaten amacım o.ilerde iyi bi şey bırakmışım demek istiorum bi de bunun benim için vazgeçilmez bi tutku olduğunu.

olcak yani.ama söylemen çok hoşuma gitti:))

bulsara ile birlikte yazmayalım ama de mi :D

ayrı ayrı çıkarırıs.ama bi şiir kitabı da ben yayınlıcam.ik gözağrım.ona rakip olmaya niyetim var benim.hahahahaha ( ciddiyim ha )

Blogger Bulsara said...

Benim şiir kitabım sınırlı sayıda olsada basıldı hanfendi geç kaldınız iili kitap meselesine gelince onuda mutlulukarayanlarla birlikte projelendirmekteyiz zaten. :)

Blogger OzgeBozkurt said...

şimdi bulamazmıyız yani kitaplarını? Ama merak ettim :( Bulabileceğimiz biyer varsa almak isterim.Adı neydi kitabın??

Blogger XMAN said...

bulsara,aslında ben tahmin etmiştim bir kitabın olduğunu yada enazından bastırma fikrinin olduğunu.üretici birisin:)

Blogger Bulsara said...

ufukla birlikte basıcaz inşallah yakında kitabımızı şu otel programını bir hal yoluna koysunda onu bekliyoruz oda üretiyor sürekli :)

Blogger OzgeBozkurt said...

Bulsara nerdesin ya?? :D Sen benden çok aksattın walla blogu :D :D

Blogger Bulsara said...

bi müddet ara vericem galiba :( kitap okuyamaz oldum işim çok yoğun hiçbirşeye vakit kalmıyor walla.

Blogger Gamzeli said...

yaa olsun...Ara vermeyin arada yazıyorsunuz işte ne güzel ...Üzülürüz :((

Blogger Burcu Karadaş said...

iki işi birarada yapabilirsin sanki :))

Blogger XMAN said...

ben sizin programa yardım edeyim.sizde vakit bulursunuz:)

Blogger Bulsara said...

ben program yazmıyorum ki :) Ben elektronikçiyim :)

Tamam yazmaya çalışayım ama söz vermiyorum.

Yorum Gönder

<< Home