Salı, Nisan 04, 2006

1- Einstenin sobelediği kimdir ve neden?

Newton yere diğerlerinin nerde olduğunu yazar. Büyük ihtimalle hak geçmesin diye alfabetik sıraya koyduğunu düşünelim böylece Galileo ilk sobelenen olur.

2- Okuduğunda seni en çok etileyen kitap ?

Karanlık Dünyada Bilimin Mum Işığı ( Carl Sagan)

Kızıl Ot ( Boris Vian)

Don De Lillo (Beden Sanatçısı)

3- Takip ettiğin dergi?

Roll

4- Günlük okuduğun gazete ?

Radikal

5- En yaramaz çocukluk anın?

Buraya sığmayacak kadar çok aklınıza ne gelirse yaptım. Gelmeyenleri bile

6- Televizyon yapımcısı olsan yapmak istediğin program ne olurdu ?
Çocuklara yönelik deneysel bilim ve Tarihi belgeseller.




Bu da diğer sobelerin cevapları siz sobelemeden ben yaziim dedim :)


1- En beğendiğiniz huyunuz?


Sıcak kanlı olmam

2- Hiç beğenmediğiniz huyunuz ?
Sıcak kanlı olmam (Gereksiz bi sürü insanla kaynaşıyorum)


3- En beğendiğiniz yeriniz ?

Beynim :)

4-Hiç beğenmediğiniz yeriniz ?



5- Çantanızda mutlaka bulunması gerekenler ?

Cep telefonları için çanta taşıyorum zaten

6- Çantanızda asla bulunmaz ?

Para

7- Arabanızın markası ?

Eski arabam Renault 9

8- Hayanlinizdeki arabanız ?

Mercedes Vito

9- En sevdiğiniz yemek ?

Enginar

10- Hiç sevmediğiniz yemek ?

Patlıcan

11- En sevdiğiniz hayvan ?

Deniz atı (Malesef Türkiyeye yasal yollardan getirmek çok zor)

12- En korktuğunuz hayvan ?

İnsanlar daha korkunç

13- Kullandığınız parfüm ?

Yok

14- Kullandığınız cilt bakım ürünleri ?

Islak mendille yüzümü silerim sık sık kabul olurmu :)

15-Hergün mutlaka yaparsınız ?

Maillerime bakarım

16- Hergün yapmayı ihmal edersiniz ?

düzenli olarak ihmal ettiğim bir şey yoktur aslında.

17- Karanlıktan korkar mısınız?

O benden korkar

18- Korkutmayı sever misiniz?

Evet

19- Giyim tarzınız ?

O anda elime ilk ne geçerse giyerim

20- Asla gimeyeceğiniz?

Aşırı dekolte :)

21-Cep telefonunuzun markası?

Nokia, Motorola, Nec

22- Bilgisayarınızın markası ?

Kendim yaptım

23- Karşı cinste hoşlandığınığınız tip ?

Kaprissiz ve saygılı biri olsun gerisi sorun diil.

24-Karşı cinste hoşlandığınız özellikler?

Yukarda belirttim.

25- En beğendiğiniz oyuncu ?

Edward Northon

26- Benzetildiğiniz bir oyuncu ?

Kendi stilime sahibim

27 -Film çevirmek istediğiniz bir ünlü ?

Meg Ryan (Aşığım ona)

28 - Başka birşey yapmak istediğiniz bir ünlü ?

den den

29- Tuttuğunuz Takım ?

FENERBAHÇE

30- Hangi dalda bir sporcu olmak isterdiniz ?

Uzun yıllar atletizm yaptım gayet hoşuma gidiyordu

31- En büyük hayaliniz ?

Hayallerimin gerçek olması

32- Gerçekleştirdiğiniz bir hayaliniz ?

Bir dönem kendi arabamı almıştım.

33- Asla yapmam dediğiniz bir çılgınlık ?

Ben herşeyi yaptım gene yaparım

34-Yapabilirim dediğiniz bir çılgınlık ?

den den


Bi tane daha vardı galiba.


1- Hayatınızın merkezinde olan yapılması tehlike içeren işleriniz ?

* Nefes almak

2- Melodilerin arkasından kan ter içinde gittiğiniz, vazgeçemiyeceğiniz müzik lezzetleriniz ?

* Nick Cave & The Bad Seeds
* Patricia Kaas
* İlkay Akkaya

3- Yediğiniz halde "ben bununla doymam" diye çemkirdiğiniz kadar karşısında zayıf olduğunuz yemekler ?

* Kabak Dolması, Enginar (Yemeği yada Dolması fark etmez)

4- İzlemekten keyif alırken reyting canavarına maruz kalıp yayından kaldırılan diziler?

* En son Çapkın ilk müzikal dizi olmaya çabalayan denemeydi olmadı.

5- Şuan "ben burada ne yapıyorum , kim getirdi beni buraya "sorularına maruz kalmaksızın ruhunuzun olmak istediği yer?

* Her hangi bir kumsal




Artık benim hakkımda merak edilecek bişey kalmadı bütün kirli çamaşırlarım ortaya döküldü herhalde :)

7 Comments:

Blogger ZEHRA said...

günayydınn:) okurken çok eğlendiğimi belirtmek isterim size:)

Blogger burcyni said...

walla bu kadar cevap içinde en çok beğendiğiniz yeriniz beynim demene takıldım :D

yok yok o benim garipliğim:))

Blogger Gamzeli said...

Yani bravooooo

bakın benim blogumda bir tane daha var onlarıda cevaplarsanız bitecek...bu sabah yanıma geldiğinizde " tamam akşama onlarıda yazarım " demiştiniz hatırlıyorsanız :)

Blogger OzgeBozkurt said...

Ya daral geldi bu sobe işinden yeteer. :D Herkes herkese herşeyini her zaman soruyo... Tamam iyi hoş da yeter ya dimi ama bulsara :D İlk kimin fikriydi bu gerçekten merak ediyorum yaw :(

(siteme yazdığın şiir muhteşem di bu arada çok teşekkür ederim :D)

Blogger Bulsara said...

Gamzeli: yeter artık insaf ben bunları başka kalmamıştır inşallah diye arayıp tarayıp bi seferde yazmıştım :) O dediğimde şakaydı zaten inanmayın benden sobe mobe yok dedim ya kazan çömlek patladıııııı.

Özge:

Beğenmene sevindim Hemşehrim hakkında biraz yorumda bulunmak hoşuma gitti :)

Blogger Gamzeli said...

Yaaa ama bak oyun bozancılık yapıyorsunuz ...bana burda öyle dememiştiniz ...Banane banane...

Blogger Bulsara said...

Görgü ? Şahidiniz varmı. :D

Yorum Gönder

<< Home