Cumartesi, Nisan 01, 2006

kusura bakma yonca bunu sana yorum olarak yazdım ama sonra bunu diğer arkadaşlarımla da paylaşmak istedim :)



Bana bir maske ver
gözyaşlarımı saklasın senden
mutlu bir dünya göstersin bana
güneş hep akşam üstü olsun
ufkun çizgisine yakın

hayat kadar
gerçekçi olmasın
benim kadar üzgün
senin kadar güzel

bana bir maske ver
bana ait olsun ama
seni hatırlatsın

maskelerin ardında yaşıyalım
ne sen beni sev
ne ben ayrı kalayım senden

gülen bir adam çiz
maskemin üstüne
kalbimin her kırılışında
aynanın karşısına geçmeden önce
sığanayım onun kahkahasına

ve güleyim
her yeni doğan günle
umut edeyim
serin sularıyla
kıyıları döven dalgaları

deniz kıyısında
özlemle beklenen deniz kızlarını
saçının rüzgarda
elinin ellerimden uçuşunu
hayal dünyasında unutayım.

6 Comments:

Blogger Zehra said...

:) çok güzeldi..

Blogger Burcu Karadaş said...

ne sen beni sev
ne ben ayrı kalayım senden

buraya nie takıldığımı ben de bilmiorum:))

Blogger Bulsara said...

bende niye yazdığımı bilmiyorum inan :)

Blogger Burcu Karadaş said...

o da güzel:))

Blogger Dört Yapraklı Yonca said...

ne demek kusura bakma, aksine çok memnun oldum. Hatta benim de gönlüm sadece yorum bölümünde kalmasına razı olmadığı için sayfama koydum. Ayrıca senin linkin de bundan sonra benim önerdiklerim arasında olacak.

Güzel yorumun-şiirin için teşekkürler

Blogger Bulsara said...

Teşekkür ederim yonca hanım :)

Yorum Gönder

<< Home