Salı, Aralık 05, 2006

Senin istedğin büyüklükte
sadece düşlerim var benim
onlarda da hep sen varsın

sonsuz düşlerinde
bana ait bir yer olmasın
ben senin istemediğin parçanım
kalbinden söküp attığın

Son bir soru
kalmıştı geriye
sordum

ve sen;
son bir cevap verdin

Ağır ağır döndü
kapanan kapının kilidi
sonsuzluğa
bir yanda sen kaldın
diğer yanda ben.

gün bitti.

benim sorulacak sorum kalmadı.




***********************************



Kağıda dökmek için düşlerini
Kendinden başka kime ihtiyacın var?
Gözlerini kapatmadan
Düş görmeyi dene.

Bırak hayal eder gibi
Aksın kelimeler kağıda
sözler yetmiyorsa da söyle

Bir şarkı mırıldanır gibi
yaşanmakta hayat
içinden geçenleri
yüksek sesle söyle

söyle ki
seni duyabileyim.


*******************


Her şeyin ötesinde
bir sen olmalı
gece yarıları kadar
apaçık ortadayken bile
karanlığın kendisi olmalı

bir yerlerde benden uzakta
bir ben yok olmalı
sensizliğe kurban edilmeden
sessizce çekip gitmeli
uzak ve acımasız
bir kayalıktan düşercesine.

kaldırımın köşesinde bir sen olmalı
gece değil
gün ortası
ağlamaklı bir halde

deniz kenarında
yosun kokusuyla karışık
rüzgarın savurduğu dalgalardan
uzak kalmadan
yaşamayı düşlerken bulursun kendini

oysa hep deniz kenarında yaşadın
düşlerinin hemen yanı başında.

5 Comments:

Blogger Zehra said...

sözün bittiği..duyguların konuştuğu bir comment olucak ama..yorum yazamıyorum..yüreğine sağlık arkadaşım ;)

Blogger Bulsara said...

Walla benim en sadık okuyucum sen oldun zehra. Bundan sonra buraya yazmayıp sana mail ile atıcam walla....

Blogger Nilüfer said...

Tembelim çok fazla blog ziyaretleri yapmıyorum bu sıra,üzgünüm :-( .

Şiirler her zamanki gibi güzel ...

Düşlerimi kağıda dökemiyorum,kağıt yetmiyor ki heh heh heh....
Birde içinden geçenleri yüksek sesle söylemek ha.Eeeee herkes kulaklarını dört açıp dinler,etraf meraklı be Cemal :-) ( Bu bölümler şakaydı)

Şiirlerin her zamanki gibi güzel,insan duygularını ya yazıya ya şiire döker yada bunu yapamayanlar içine gömer...

Blogger Bulsara said...

Gömülü hazineler her zaman efsanelere konu edilir ve hayalinin peşinde koşan serüvenciler için en değerlisi bunlardır.

Düşlerini seslendirmekten korkma bırak dinlesinler ve umutla baksınlar gözlerindeki ışığa.

Blogger es said...

Bu girişi ezbere biliyorum sanırım artık:

"Senin istedğin büyüklükte
sadece düşlerim var benim
onlarda da hep sen varsın"

Sitenizin müziği çok hüzünlü ama huzur verici.

Yorum Gönder

<< Home