Pazartesi, Mart 20, 2006


Dün akşam (Pazar) sinemaya gittim ve "The Weather Man" Fırtınalı hayatlar adlı filmi izledim. Henüz babam ve oğlumu izleme fırsatım ve dolayısıyla ağlama fırsatım olmadı (annemler bugün bensiz izlemişler) ama dede baba ve oğuldan oluşan üç kuşağı anlatan bu filmi gerçekten sevdim. Özellikle Dede rolündeki Micheal Caine mükemmeldi ve Nicholas Cage'de çok iyi bir performans göstermiş bu filmi izlemeyenlere tavsiye ederim. Bu filme gittiğinizde hiç de eğlenmeyeceksiniz çünkü hayatınızda vermiş olduğunuz kararlar ve çok iyi olacağını sandığınız şeyler asla gerçekleşmez.

Filmle ilgili linkler
IMDB

Sinema.com

4 Comments:

Blogger Ufuk Ilter said...

Yahu burada bayağı bir üretim var.. Bu siteyi tebrik ediyorum.. Aslında bir ara birlikte bir korku filmi izlesek, "otel" filan takılsak, sanatsal kaygılarımız olmasa, hatta semih'de gelse, ne güzel olur, di mi?

Blogger Bulsara said...

mükemmel ötesi bir fikir :)

Blogger Gamzeli said...

Benide almaz iseniz korkarsınız filmden :P Babam ve Oğlumda süper film izlemenizi tavsiye ederim :)

Blogger Bulsara said...

Siz olmadan olur mu efendim :)

Yorum Gönder

<< Home