Pazar, Mart 19, 2006

Geceler; benimle birlikte yaşayan başka insanların olduğunu bilsemde, sanki tek başınaymışım gibi hissettiğim anlardır. Sanki gün battığında herkes terkeder dünyayı ve bana bırakır, sessizce kıyıya vuran dalgaları. Ayışığı'nın zayıf ışığı vurur yüzüme. Sahilde, elimde bir kadeh yudumlarım, ağır ağır hiç bitmesin diye.

Yine yaz gelecek.

Geceler kısa ama doyumsuz olacak ılık yaz rüzgarıyla.

Gün doğumuda geceye ait.
En güzel veda sahnesi gecenin sona erişi.
Sen hiç kendini terk ettin mi?

ve Fikret Kızılok

Gecenin tam üçündesin.

hayır bir o kadar daha var bugünden geçen zaman kadar. Yarısındayım sözlerinin.

hayatında yarısı

ama gece yarısı değil

o çok oldu geçeli

en gece hali şimdi karanlığın.
Ölümün en canlı hali gibi.
Sen hiç öldün mü?

5 Comments:

Blogger OzgeBozkurt said...

gecenin üçü değerlidir benim için... Çok yer tutar içimde...Hem güzel,hem kötü,hem tarifsiz...Bi yakınım öldü bir gece üç sularında aniden ve o günden beri üç ölüm demek benim için...Yalnızlık demek...Hüzün demek...Ayrılık demek...Acı demek...Kan demek...Çaresizlik demek... Ama aynı zamanda "özel" demek... özledim demek.. Ve bir gün kavuşacağız demek... İçindekini tarif edecek tek bir kelime bulamamak demek... Onlarca insanın gözyaşında boğulmak demek...
O yüzden olsa gerek,3 olmadan uyurum çoğu zaman... Bu kargaşayı sık yaşamak yoruyor insanı...

Blogger Bulsara said...

Bende sevdiğim insanları kaybettim ama zamanla özdeşleştirmedim acımı. Yaşamın sıradanlığı olarak kabul etmesemde özel bir anlam yüklemedim ölüme.

Aslında kafamda ilk oluşan fikir örnek olarak bir harmanım bu akşamı kullanmaktı fakat yazarken gecenin üçünde yazıverdim fark etmeden ondan sonrada değiştirmek istemedim.

onu da buraya yazayım :)

Çektiğim acıların
demindeyim bu akşam
Pişman desen değilim
bir harmanım bu akşam.

her gecenin sabahı
her kışın bir baharı
herşeyin bir zamanı
benim dermanım yok.

Ama geceler boyu sürmüyor acılar sabah oluyor üstüne en güzel sabahlar hemde ve veda ediyor kırmızıdan siyaha ala rengiyle yalnızlık yoldaşım gece.

Blogger Tugc said...

gecenin 4u , 5i... 3le kalsa keske..

Blogger Gamzeli said...

güzel bir yazı olmuş...gecinin 3 'ü tam tatlı uykudur benim için ama ne olursa olsun, ne başlarsa başlasın gece başlar...gece hüzün sarar, gece özlem duyar insan sevdiklerine..

Blogger Burcu Karadaş said...

kendimi terketmeme dayanamadı şımarık bir ben.ben de vazgeçemeyeceğimiz tek kişinin aslında kendimiz olduğunu anladım gece üç beş nöbetlerinden birinde.

öldüm evet bi kere de değil bi kaç kez.ama yine varım.maalesef ki varım bu dünyanın önemsiz bi köşesinde.

Yorum Gönder

<< Home