Çarşamba, Mart 22, 2006

Aslında bu 2 önceki mesajıma yapılan burcyni yorumuna cvp olarak yazıldı ama çok uzun yazınca buraya atayım istedim :)

Kendi terketmek ?

Mümkün mü ben olmayan bir hayatı yaşamak ve anlamak ki ben henüz içersinde bulunduğum naçizane ömrümü bir çözüme ulaştıramımşken henüz. Nereye gideceğim içinde ben olmyan. Tüm dostlarım benliğmin bir parçası ve düşmanlarımda.

Kısacık da olsa uzun uzadıya da yaşasam her aşkım bende saklı söyle burcyni ben ben olmadan nasıl yaşarım?

Ya kendimi terk ettiğimde hüzünlerimden geriye ne kalır, alır da giderse yanında gözyaşlarımı.

Ben hep terk eden mi olmalıyım?

Yalnızlık kendi seçimim değil belkide.

Uykusuz geceleri birbirine bağlasam ve bir kutup gecesi yaratsam onlardan aylar boyu süren ve o kadar uzun beklesem günışığını?

Yine ve hala ben terk edermiyim kendimi.

Sen neden terk ettin. Sarıldığında seni sıcacık tutan kolları?

10 Comments:

Blogger Tugc said...

Terk eden, ilk once terkedilmis olandir..
-Buket Uzuner

Blogger Gamzeli said...

NE GÜZEL BİR YORUM BU BÖYLE BAYA UZUN OLMUŞ :)

Blogger Burcu Karadaş said...

sen senden vazgeçmişsen ki olumsuzluklar karşısında ilk terk ettiğimiz,canımızı en çok yakan kişi kendimizdir bütün yaşanmamışlıklarından da vazgeçmişsin demektir.çünkü yaşadıkların yaşayacaklarına dair içine anlamsız korkular salmıştır.korkmaktansa yaşamamak daha iyidir ve kendinden olmadan yaşamakta.

uykusuz geceleri bağlayıp aylar boyu süren bir kutup gecesi yaratarak gün ışığını bekleyecek kadar sabrımız ve inacımız olmadığı için terk edioruz.peki buna rağmen günün ışığının içimizi ısıtacağını kim garanti edebilir ki??

ben terk ettim çümkü beni sıcacık saracak kolları göremeyecek kadar karanlıktayım.sadece bu yüzden.belki de o kollar hiç yoktur kimbilir;)

Blogger Burcu Karadaş said...

bu arada yazdığım yorumlara cevap vermek için zaman ayırıp bunları yazman da çok ince.teşekkürler:))

Blogger Bulsara said...

sonda bahsettiğim terkedilen kendindi :)

Bu arada yorum yapıldıkça anlam kazanıyor cümleler. :)

Gamzeli:

Napayım tutamıyorum kendimi bi yorumlar yazıyorum bazen oooooo :)

Tuğçe:

Sonuç ne olursa olsun kaybeden yine sen :)

Blogger XMAN said...

kendini terk edersen, seni terk edenleri haklı çıkarırsın.seni anlayamayanları onaylarsın.karanlıkta kaldığında elindeki son mumu üflersin.kendini gördüğün aynayı kırarsın.zavallılaşma yolundaki adımlarını sıklaştırırsın.rüzgarın uçurduğu kuru bir yaprak, suyun sürüklediği kırık bir dal parçası olursun.limandan, bilinmez diyarlara yelken açan gemiye binmiş umuduna el sallarsın.sıcak kollar başkalarını ısıtırken, sen dipsiz kuyunun dibinde dizlerini kucaklarsın.
çokmu sert oldu:)

Blogger Irreducible said...

Terkedilen olmak, terkeden olmaktan daha güzeldir benim gözümde..Ağlamak tek taraflı olursa gözyaşlarına anlamlar yükler..Gözyaşları tek taraflı akarsa , akıtan tarafa yaşanmışlıklar hediye kalır..
Bu arada kimse kimseyi terketmesin bu aralar, bahar geldi bi şans verin içinizdeki uyanmaya hazır çocuklara :)

Blogger Gamzeli said...

o zaman bende isterim böyle yorumlar yaaa :)) :PP

Blogger Bulsara said...

Gamzeli:

ama sizde böyle yorum yapılacak mesajlar olmuyor pek :)
yoksa başka işim ne.

Blogger Bulsara said...

gamzeli:

lütfen blogunuza bi bakın :)

Yorum Gönder

<< Home