Perşembe, Mart 23, 2006

Herks bir şarkı yazıyor blog'una bende bi tane koyayım istedim deli kadın Aysel Gürel'in sözlerini Timur Selçuk bestelemiş şarkı 1988 yılında yayınlandı kimin söylediğini söylemiyeceğim bakalım bulabilecekmisiniz. :)

Birdenbire çıkıverip gel
şaşırsın kalbim sesimden önce
ne güzel olur
bilsen ne güzel
çıldırırım ben seni görünce

Önce yokluğunu anlatırım sana
sonra geçer aynaya süslenirim
sonra da mavi bir çaydanlıkla
sana sıcak bir çay demlerim

Birdenbire çıkıverip gel
şaşırsın kalbim sesimden önce
ne güzel olur
bilsen ne güzel
çıldırırım ben seni görünce

Küçük mumlar yakarım sehpada
kokulu otlar tüter tablada
anlat derim "nasıldı uzaklar
beni unutmadın* ya

Saçlarımı alırsın avucuna
gözlerin yine öyle su yeşili
akar durur ruhuma..


Şarkıyı İndir

13 Comments:

Blogger Burcu Karadaş said...

saçlarını alırsın avucuna
gözlerin öyle su yeşili
akar durur ruhuma diyor berrak sesli ayşegül aldinç;)

sevdim şarkıyı.huzurun üstüne biraz su serpmiş gibi sanki.ya da bana öyle geldi:))

Blogger Bulsara said...

bu şarkıyı indirmek emule de 3 ayımı almıştı kaynak çok sınırlıydı ama azmettim iptal etmedim download'ı. :)

Blogger Burcu Karadaş said...

benim burdan indirmem çok zamanımı almadı ama.yaaaa)))

Blogger Bulsara said...

eee http download her zaman hızlıdır ben attım o şarkıyı orya da o yüzden bu kadar hızlı indirebildin :)

Blogger Bulsara said...

bide bu şarkıyı hazal selçuk söylemiş o versiyonunu bulamadım bulana ödül verilecektir :)

Blogger Burcu Karadaş said...

millete iş mi çıkarıon bunu bile kaç saatte yüklemişin.

millet!!pıravakasyonlara gelmeyinn:D(pırasa gibi olmuş ya:P)

Blogger Bulsara said...

Burcyni ye aldanmayın millet o bir rokacık olarak pırasa düşmanı olduğundan böööle diyo bulursanız yollayın bulamazsanız arayıp bulun yine yollayın yine yollayın yine de yollayın.

Blogger Burcu Karadaş said...

bulsara::bayan rokacığı hayranlarına şikayet etmen işe yaramaz.yollamayın yollamayın :D

Blogger XMAN said...

şarkıyı dinleyince hatırladım bende.diğer versiyonu için biraz araştırma yaptım.malesef sonuç alamadım:( şarkı için teşekkürler

Blogger Bulsara said...

rica ederim daha ne şarkılar var ekliyeceğim :)

mesela
Hakan Kurşun ve Kaos - Boğazın üstünde ilk sırada haberiniz ola seveni varsa sonra Orhan Atasoy - Gemiler :)

Blogger Burcu Karadaş said...

baktın yollamıolar yeni arayışlar içine girdin de mi:))

yeni şarkılar yükleyecekmiş.bedavadan indiririz biz de.fena mı der pırasa sevmeyen roka:D

Blogger Bulsara said...

rüşvet bu rokacık bak benim istediklerimi verirseniz sırada bunlar var yane :)

Blogger Enchanter said...

Aysegul Aldinc'in bu sarki. Evet. Gozlerin Su Yesili... Bu sarkiyi hatirlayan baska insan evladi da varmis demek. Guzel, guzel...

Yorum Gönder

<< Home