Salı, Mart 28, 2006

Hafif bir esinti sanki

Öylesine

Denizden gelircesine

Bir akşamüstü sahilde


Adlandırmak zorunda olmadığım bir şey

Kendime söylemek için

Kaldırım taşlarındaki

Desenler kadar karmaşık oysa


O kadar büyük

Bir o kadar

Uçsuz


Ve

Bir o kadar uzak

Alıp götürdüğü

İçimde her ne varsa


Deniz kıyısında

Bir kaldırım taşıydım ben

Kaldırımdaki desenin tam ortası

Denizin esintisi


Kız kulesinin

Soğuk, rüzgarlı yada yağmurlu günlerdeki

Tek ziyaretçisi

Tek tesellisi


Denizin içinde bir gülüm ben

Neden orda olduğunu bilmeden

Aşık olan denize


Kırılacakmışçasına döküntü bir sandalyeden

Denizi seyreden sen

Hiç sordun mu kendine

Saatlerce seyredip durduğun şu deniz

Bakmaz mı hiç sana

Aşık olamaz mı o da sana


Senin için

Bu karaya vuran dalgalar

Tenindeki o tuzlu esinti benim.



Bugün bütün gün hasta yattıktan sonra sürünerek evden çıktım ve kendimi çok sevdiğim bir arkadaşımın işyerine attım biraz hava almam gerekiyordu bütün gün yatmaktan dolayı daha beter hasta olmak üzereydim reçete belliydi temiz hava. Dışarıda bahar yaşanırken daha fazla kayıtsız kalamadım ama dışarıya çıkmaya kendimi hazır hissedemediğimden ancak saat 5 te evden çıktım. O saatte yapılacak en güzel şeyi yaptık oturup gün batımını izledik kordonda; çektiğim fotoğrafları sizlerlede paylaşmak istedim bakalım sevecekmisiniz :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

11 Comments:

Blogger Dört Yapraklı Yonca said...

Bolguma yaptığınız ziyaret ve yorum için teşekkürler. Ufuk'a da ayrıca teşekkür edeceğim böyle bir blogu tanımama vesile olduğu için.

fotoğraflara bayıldım, böyle bir manzaradan sonra insanda hastalık kalmasa gerek.

Geçmiş olsun :)

Blogger Gamzeli said...

şiir ve fotoğraflar süper...tekrardan geçmiş olsun...Benden sonramı gittiniz Kordon'a :)

Blogger Zehra said...

geçmiş olsun..resimler çok güzel olmuş..sanki bir an oralarda oldum şiirinizle birlikte çok güzel bir bütün olmuşlar..

Blogger OzgeBozkurt said...

Çok güzel... şimdi orda olmaya senden daha çok ihtiyacım var... Haksızlık!!!
Çok sıkıldım... :(

Blogger Bulsara said...

Yonca: teşekkür ederim efm. :) bu fotoğraflar çekilirken ufuk da oradaydı güzel bir akşamüstü oldu yani :) sonra yavaş yavaş kordonda yürüyerek vakit geçirdikten sonra eve döndük. Ama hastalık orda geçiyormuş eve dönünce tam gaz devam :(

Gamzeli:
Evet sizin çıkmanızı bekledik tolgayı da yolundan edip aklını çeldik :)

Zehra:
Sağolun şiir yazmak hoşuma gidiyor fotoğraf çekmekte bunları sizlerle paylaşmaya devam edeceğim umarım diğerleride hoşunuza gider.

Özge:
Hadi ya nedenmiş o ???? Sana odamın ve mutfak balkonundan çekilmiş bi manzara resimleri göstereyim de gör bak :)

Blogger Misterio said...

Şimdi daha iyisindir inşallah ;) Bana bile iyi geldi bu resimler :) Göğün bu renklerini çok seviyorum.. İstanbul'da da güzel ama bu kadar renkli olmuyor, tadını çıkar ;)

Blogger Bulsara said...

Hımms ist te bi kız kulesine hayranım o kadar zaten şiirdende belli oluyordur herhalde :)

Blogger Yazarken Eğlenen Adam said...

geçmişolsun abi, hayrdr umarım hafif bişidir.
2 tane çaksaydın be asi su manzarada bişyin kalmazdı valla ben öyle yapardım kesin... ;)

Blogger Gamzeli said...

Aferin size :P

Blogger Burcu Karadaş said...

bi kere kız kulasıne ben hayranım.ortak çıkma mevzuya:))

geçmiş olsun abi.saygılar!!!

Blogger Bulsara said...

Sağolun ama geçmedi meret yarında izin aldım hafta sonuda sınav var zaten of of.

Yorum Gönder

<< Home