Salı, Mart 28, 2006

yanılsamalarla dolu yaşam
göz o denli aldatır ki insanı
anlık fotoğraflar gibidir yaşam
her karesinde yeni yaşamlar
yeni anlamlar doğuran.


Uyanmıyor artık
sıradanlığın günışığı
farklı tadlar uyanan bedende
yanlısamalarla dolu bir an
bedeninin çığlığı


Kopramak istediğin
kendi etin oysa
sensin bu dünyada olan
her parçanla her anınla

kelimeler dökülüyor
bardaktan boşalırcasına
ben yazmıyorum onları
birktirdiklerimden
küçük harcamalar yapıyorum

seni sinemaya götürür gibi
bazen ağlıyorsun
ama yinede geliyorsun benimle.

Küçük bedeller karşılığnda
nefes alıyoruz
hayat bir yanılsama
bir an geliyor gerçeği görüyoruz.

ölüyoruz
nefes aldığımız her anda.

8 Comments:

Blogger Yazarken Eğlenen Adam said...

Ölelim anasını satayım ölümden öte köy yok nasılsa...

Blogger Bulsara said...

benide bekle....

Blogger Zehra said...

durun ya..yaşamak varken ölmek niye..

Blogger XMAN said...

yaşamak kadar ölümüde kabullenmek gerekli.

Blogger Zehra said...

ölüm kabulümüz tabiki..kaçılmaz bir yol..ama şuan yaşıyoruz dimi..

Blogger Tugc said...

Olmek o kadar kotu birsey degil bence..degisik bir boyutta olmak sadece.

Blogger Bulsara said...

oy oy oy 20 dk da bi sürü yorum gelmiş:)

Zehra: yok canım işin şakası biz kolay pes etmeyiz dimi atonica.

Xman:
Kabul etmemiz gereken şey ise sonuna kadar tadını çıkarmak gerektiği Leo Buscaglionun boğanın yoplundasında verdiği örnek gibi. yaşamdan tad almak için sonu ölüm olan bir bekleyişte bile önüne çıkan şansları değerlendirmelisin.

Tuğçe: Zaten ölüm değil ayrılmak zor burdan bu yıllarca oturduğun mahallenden taşınmaktan farksız tabi sen bırak mahalleyi pek çok ülke gezdiğin için alışıksın :)

Blogger XMAN said...

hay allah.sanki yazdığımdan ölümü bekleyin,yaşamaktan zevk almayın gibi bir sonuç çıkarılmış.yok öyle bir şey:)şu an yaşıyorum.elimden geldiğince doldurmaya çalışıyorum.istediğim gibi davranıyorum.istediğim gibi yaşamaya çalışıyorum enazından.çünkü ne zaman gideceğimi bilmiyorum.bu da ölümü kabullendiğim için.ama ölcez diye de kara kara düşünmüyorum.korksaydım bu bahsi kapatırdım.kara haberci olarak görmeyin beni:) hayatınızı yaşayın pişmanlıklardan uzak bir şekilde.isteklerinizi ertelemeyin.sırf bu yüzden bile bu fikiri her zaman aklın bir kenarında bulundurmak lazım.

Yorum Gönder

<< Home