Perşembe, Mart 09, 2006

Sanat mı eşcinseldir Eşcinseller mi sanata daha yakındır?

En son Brokeback Dağı filmiyle içimize kurt düşüren bu kanıya nasıl varıldı?

Şöyle bir düşündüğümüzde aslında bu hep vardı da sinema (Amerikan Sineması) el atana kadar hiç bu kadar güncel olmamıştı aslında. Avrupa sinemaları için söylenecek en güzel şeyi ismi lazım değil bir yönetmen hakkında yorum yaparken Ne olcak içine birazcık eşcinsel öğeler koy Cannes da jüri özel ödülü felan kaparsın bi şekilde tarzıyla gayet net bir biçimde açıklamıştık.

İşte dedim ya konuya pek uzak değildik aslında diye bizim Zeki Mürenler imiz, Bülent Ersoy larımız Kuşum Aydınlarımız vardı da yabancılar geri mi kalmıştı?

Hayır

Benim de naçizane blogumda ve internette bilimum yerde kullandığım nick sahibi Frederick Bulsara (Freddy Mercury) den başlarsak bir zamanların genç kızlarının gözdesi George Micheal tüm zamanların en çok şapkalı adamı Elton Jhon yada efsanevi Rolling Stones gurubunun solisti Mick Jagger ın David Bowie ile olan yatak maceralarını duymayan kalmamıştır herhalde

Bu örnekleri sadece müzik ve sinemayla sınırlayamayız tabii sanatın pek çok yerinde durum buyken hiç sordunuz mu kendinize "Sanat mı eşcinseldir Eşcinseller mi sanata daha yakındır?" diye. Ben bugün sordum.

2 Comments:

Blogger Yazarken Eğlenen Adam said...

Herkes eşcinseldir ama bu cinselliğin oranı kiminde fazla kiminde azdır.

Testesteron gibi. çok olursa kıllanırsın az olursa parlarsın. Yada Ostrejen gibi, çok olursa göğüslerin çıkar...

Oran belirliyor sanırım...

Blogger Bulsara said...

ehü ehü ehü. ben bunu soramamıştım ki bu konunun sanatsal vurgusu nerden esinleniyor.

Yorum Gönder

<< Home