Cumartesi, Mart 11, 2006

Ayrılıkların da sonu var.
Bir gün çıkıp geleceksin.

diyor İlhan irem oysa ben hep snsiz kaldım uzun geceler ve yağmurlu gündüzler boyu.
ardı arkası kesilmeyen fırtınalar vardı gökkuşağı sandığım hayallerin peşinde
ne sen vardın nede bir başkası

Islak ve çamurluydu yerler
ellerimi hiç çıkarmadan cebimden
iliklerime kadar dondum
yürüdüm

Bir gün çıkıp gelsende
bilirim ki
ne sen bakarsın benim yüzüme
ne de ben severim eskisi gibi

kırılmıştır yüreğim
ben aşk acısını sevmişimdir
senin yokluğunda

sanki sana dokunursam
rüya sona erer
ve tekrar gidersin geldiğin uzaklara

Yine gece olur
yine yağmur yağar
belki güneşe belki karanlığa.

4 Comments:

Blogger Burcu Karadaş said...

türkçe meali::seni değil ama bana yaşatttığın hayali aşkı seviorum aslında::kendine pay çıkarma ey sevgili!!!nasılsa dönsen de bir gün aynı ben olmayacağım tıpkı senin aynı sevdiğim insan olamayacağın gibi..o yüzden rahat bırak beni...

sanki sanki:))

Blogger Gamzeli said...

Çok hoş Cemal bey siz mi yazdınız ?

Blogger Bulsara said...

Evet ben yazdım ama beni bilirsiniz aklıma eser yazarım bu olay yaşanmamıştır. gerçek ve tüzel kişilerle yakından uzaktan alakası yoktur. :)

Blogger Gamzeli said...

ANLADIM AMA GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL OLMUŞ...YOLLADIĞINIZ YAZIYI HALA OKUYAMADIM AMA OKUYUNCA HEMEN YORUMLAYACAĞIM SİZE...

Yorum Gönder

<< Home