Cuma, Mayıs 25, 2007


Geç kalmış bir söz.

Aslında geçen sene bu filmi izlerken kapanış sahnesinden ne kadar etkilendiğimi ve en kısa zamanda bu görüntüyü buraya eklemem gerektiğini yazmıştım. Unutmuşum. Uzun zaman geçtikten sonra fırsat bulup tekrar göz attığımda bu sahneyi görünce yine hatırladım. Merchant of Venice filmi böyle bitiyor. Suyun üstünde güneşin aksi vurmuş. İnsanlar dünyadan bi haber balık avlıyorlar.

*****************************************************
Romance & Cigarettes

Bu hafta eski filmler izleme dönemiydi. Güzel ama yıldızı pek parlamayan bir film. Pek çok kimsenin böyle bir filmden haberi bile olmadı dersem yalan olmaz herhalde.

Burda filmin en can alıcı yerlerinden biri var.



filmin en etkileyici ikinci sahnesi burda. Bu filmi pek çok kez izledim zaten blogumu yakından takip edenler benim müzikal hastalığımı iyi bilirler :P neyse sizlerlede paylaşmak istedim umarım hoşunuza gider.

2 Comments:

Blogger Bulsara said...

2. şarkının türkçesi
Man Without Love (Aşksız Adam)

Daha fazla kaldıramayacağım
Üstüme gelen bu dünyayı
O yüzden görürseniz sevgilimi
lütfen onu bana gönderin geri
Söyleyin ona kalbimin
Yavaş yavaş öldüğünü
Söyleyin ağlamadan duramadığımı
Her gün uyanıyorum ve parça parça
bitiyorum
Aşksız bir adam yalnızdır
Her sabah güne başlıyorum.
Sonra haykırarak ağlıyorum
Aşksız bir adam yalnızdır
Her gün uyanıyorum
Ve parça parça bitiyorum
Çünkü biliyorum ki hava kapalı
Her sabah güne başlıyorum ve
sonra haykırarak ağlıyorum
Aşksız bir adam yalnızdır
Her gün uyanıyorum ve
parça parça bitiyorum
Çünkü biliyorum ki hava kapalı
Her sabah güne başlıyorum ve
sonra haykırarak ağlıyorum
Saat üç olmuş. Üç olmuş.
Aşksız bir adam yalnızdır
Her gün uyanıyorum ve
parça parça bitiyorum
Çünkü biliyorum ki hava kapalı
Her sabah güne başlıyorum
Sonra haykırarak ağlıyorum
Aşksız bir adam
Yalnızdır

Blogger Bulsara said...

yanlış oldu 2. şarkı bu :D

Delilah

O gece ışığını gördüm
penceresinin önünden geçerken
Perdede aşkın gölgelerini gördüm
O benim kadınımdı
Beni aldatırken izledim ve aklımı kaybettim
Benim benim benim Delilah'm
Neden neden neden Delilah?
Kızın
Bana yaramayacağını görüyordum
Ama esiriydim, kimse kurtaramazdı
Şafak sökerken adam giderken ben
bekliyordum
Yunanlı!
Karşıya geçtim, evine gittim.
Açtı kapıyı
Roe!
Neden?
Güldü karşımda
Bir bıçak hissetim elimde.
Ondan sonra gülmedi
Benim benim benim Delilah'm
Neden neden neden Delilah?
Bıçakladın beni!
Polisler kapıyı
Kırmaya gelmeden hemen önce
Bağışla beni Delilah.
Dayanamadım daha fazla
Polisler kapıyı
kırmaya gelmeden hemen önce
Bağışla beni Delilah
Dayanamadım daha fazla
Bo?
Roe?
Bo.
Zavallı.

Yorum Gönder

<< Home