Çarşamba, Ocak 03, 2007

Gece mi çok karanlık,
yarınlar mı?
Öne eğerek başını
sessiz bir yenilginin
ecel terleriyle
ağır ağır ilerlemekte korku.

Oysa;
dündü seni sevdiğim gün.
hala sürmekte ise de
gerçekliğini yitirmekte düşler
son nefesteki tövbeler gibi

Nafile söze dönmeyen hayaller
dillenmemiş aşkın
geçmişte kalan yıllarında
kaybolup giden sen olamasan da
kalbinden bir parça düş kurar
hiç uyanmamacasına.



*****************************


Mutluluktan bize kalan
paylaşılmadık bir tebessüm
bize ait olan sonsuzluğun
tadı yok sanki mısralarımda

Bu anı yaşıyor olmaktan
mutluyum

Karanlık ve sen
Düşler sahnesindeki
Paylaşılmaz rüyalarımın
vazgeçilmez başrol oyuncusu
Sahnede bir ben yokum.

Oysa düşlerimde yanımda
sarhoş ve ahenkli
mutluluğun tatlı tebessümü gibi
seni seyrediyorlar.

düşlerimden süregelen
mavi beyaz gökyüzünün.
uçsuz bucaksız perdesinde.

6 Comments:

Blogger Zehra said...

neden hep düşlerinde?? neden gerçeğe dönüştürmüyorsun ? neden hayallerinde yaşatıyorsun bunu... yaşamasına izin ver eğer gerçekten istiyorsan bunu :)

günaydın efenim ilk yorum benden ;) döndüm aranıza işe başlamadan bir cik yapim dedim müsadenizle ;) hem birkere sen nerdesin ben burdayım yahuuuu :D :p

yaff şu şifreyi kaldır ben bunu yazana kadar yaşlanırım beaaaa :P bak allah aşkına şuna "vqeaqkbg" bu ne beaa :D

Blogger Ufuk Ilter said...

İlk kısımları insan sevdiğine söylese, evlenmeyelim lakin birlikte olalım gibi bir anlam mı çıkar :)

Blogger Bulsara said...

Kocaman bir iyi geceler öylesine dağıldım ki kendi bloguma bile bakma zamanı bulamıyorum.
biri beni kurtarsın....

hayatının tadı birlikteliklerse. neden onlara sınır koyasın ki? sayın mutluluk arayan bey sizin gibi bir müzmin bekar bu sözleri feyz alarak yapmalı savaşını :)

Blogger Zehra said...

sende iyi ki varsın biliyosun bunu di mi :) iyi geceler :)

"zuzazohe" şifreye bakar msıın cemalll :( o bile ohee diyor yahuu seçmece mi bu şifreler :D bana özel sanırım :)) yahu kaldır bu şifreleri :D tmm gitim geç oldu zaten byee:)

Blogger Zehra said...

EFLADIMMMMMMM HADİİİ BİZİ BOŞLADINN ANNADIKK BEN DE YAZAMIYORUM KİMSEYE EE BARİİ HAYRANLARINI YAZILARINSIZ BIRAKMAA :) BAKKK BEN YORUM YAZMIŞIM CEVAP BİLE VERMEMİŞSİN TEKRAR YAZIYORUM SANA YORUMMM :) AAAAAAAAAAAA OLMAZKİİ CANIMMM :P HADİİ HADİİİ YORGUNLUK FALAN ANNAMAM BENNN BENİM KADAR YORULAMAZ KİMSE BAKK İHMAL EDİYOR MUYUM BEN ;) HEHEHE HADDDDDDDDİİİİİİİ
TEMBELLLLLLL KALEMİİ ALL ELİNEEE :D

YUHHH BEAA ŞU ŞİFREYE BAKKK CEMALLL
OBFAUHFE AYY AYYY :D

Blogger Bulsara said...

walla şu aralar işler çok yoğun birde yeni değişiklikler var hiçbir şeye zaman kalmıyor :(
hem okuyanda kalmadı siteyi senden başka sana mail olarak atarım yeni şeyleri.

Yorum Gönder

<< Home