Cumartesi, Şubat 03, 2007

Hatıralar vardır
sanki hiç yaşanmamış
Dünlerin uzağında
Aydınlık düşler gibidirler.

Gün gelir sessizlikten daha ağır
çaresizlikle doğar güneş
Şafak vakti
yalnızlığına ağlar gibi
irkilirsin kederli sabahlara

senden ben mi vazgeçtim

Sıradan kelimeler kullanmadan
anlatmak istedim oysa
bendim yitirdiğim
Senden vazgeçmedim
Seni kendimde yitirdim.



*********************************


Rüzgarda uçuşan yanık kağıt külleri
Sözlerinden arda kalan.
Son nefesin gibi
toz olup karışıyor sonsuzluğa

Kelimelerden güçsüz
değildim bende
her anını yaşantımın
sözle renklendirmeye
yaşamaya adadım.

bulutlar vardı oysa gökyüzünde
devam etmekteydi hayat
değişik dillerde
sözcükler gezmekteydi
binlerce yıllık tarihin esintisinde

Gün doğar
Gece gelir
Hayat ellerinde kalandan
başka bir şey değildir
yaşamın tadına varmak istesende

Uzak bir yıldız sanki göz kırpar
kaldırım kenarı yol verir sana
sen anlamazsın kelimeleri
onlar seni anlatır.

1 Comments:

Blogger Zehra said...

Uzak bir yıldız sanki göz kırpar
kaldırım kenarı yol verir sana
sen anlamazsın kelimeleri
onlar seni anlatır.

bu uzak yıldızın birgün seni bulması ve ömrün boyunca seni çok ama çook mutlu olmasını isterim cemal :) çook mutlu ol :)

Yorum Gönder

<< Home