Salı, Haziran 26, 2007


Yıl 1977 Queen gurubu yeni albümlerini piyasaya sürer.

Nerden mi geldi aklım durup dururken? Siz hiç televizyon izlemiyormusunuz? Yada aradaki reklamları hemen zaplıyormusunuz?

O zaman son günlerde 2 reklamda kullanılan queen şarkılarından haberiniz yok demek ki
Albümde arka arkaya olan şarkıların aynı anda farklı markalar tarafından da tercih edilmesi hoş bi süpriz oldu benim için.

We will rock you ve We are the champions.

Pop rock tarihinin en iyi guruplarından olan ve kendi yolunu kendi belirleyen Queen hep ilkleri başarmıştı. Aradan geçen 30 yıla rağmen bu melodileri küçük çocuklardan bile duyabiliyorsak galiba bu müziğin ne kadar güçlü olduğuna inanmak gerekir.

We Will Rock You

Basket sahalarının vazgeçilmez marşı:



We Are The Champions

Bu da futbol sahalarının vazgeçilmez marşı



Ama birde bunu unutmuşum ki ayıp oldu sabah radyoda bu reklamı da duydum ıslıkla çalınıyordu gerçi ama olsun buda 1978 yılından alınma bi şarkı "Jazz" albümünden
Bicycle Race



Bu resimde klip için özel olarak hazırlanmış 50 hatun kişiye ait. :P

4 Comments:

Blogger Bulsara said...

Kendi kendime gelin güvey olayım bari. Ajda Pekkanın "Son Yolcu" adıyla seslendirdiği ve türkçe sözlerini Fikret Şenes in yazdığı şarkı vardı Adı: Senza Fiato işte o şarkının türkçeleştirilmemiş gerçek çevirisi bu benim çok hoşuma gitti orjinal sözleri.



soluksuz birak beni ve sonra
zaten burdayken birakip gitme
beni al neyim varsa
ve uzerimde izlerini birak askin
yarin vazgececegim
dunden kalan fazlaliklarimdan
dusuncelerimi birakmayacagim ama
kendimle goturecegim

o dogru, o senin icin
o senin sarkin
o senin bir parcan
oysa ben bir heyecanim
beni soluksuz birak ve
al begendigini kendine (onu)
eger dusmansa bunu bana yapmazsin
senin huzurun olacagim

unutma ama
ask ruzgar gibidir
senden alabileceginin hepsini alir bir anda

bana kim kalir, bana kim kalir
kalbimde bana kim kalir
bana kim kalir, bana kim kalir
kalbimde bana kim kalir....

unutma ama
ask ruzgar gibidir
senden alabileceginin hepsini alir bir anda

bana kim kalir, bana kim kalir
kalbimde bana kim kalir
bana kim kalir, bana kim kalir
kalbimde bana kim kalir...."

Blogger Bulsara said...

sadece içindekileri özgür bırakabilmeyi öğreneceksin
kelimeler hep aynı

emin misin
bir daha düşün bence

düşünmek gereksiz
sözler çıkmaya başladı bir kere
neden durup gözyaşı dökesin ki
bırak dudaklarından süzülen kelimeler
havada can bulsun
bir daha düşünme
yaşadıklarını
anı yaşar gibi bırak kelimeleri
özgür kalsınlar ki
sen de mutluluğundan hüznüne her şeyi paylaş

bilmiyorum
oturup ağlamak daha iyi sanki

bildiklerini söyle

bu çok yorucu

bilmediklerin için düşlerin var
saklayacak ne var ki

Blogger Nilüfer said...

Yok dün akşam yorum bırakacaktım ancak,senin bu sayfa bir türlü açılmadı:-(

We will rock you parçası gerçekten çok güzel ve üzerinden ne kadar süre geçsede her zamanki gibi zevkle dinlenecek bir parça...

Blogger OzgeBozkurt said...

nerdesin bakim sen?? :)

Yorum Gönder

<< Home