Salı, Şubat 26, 2008

1 - 1 = 0

Benden seni çıkardığında kalan budur. Hiç yaşamamış olmak gibi bir şey, belki mantıksız ama gerçek budur.


Sayıların dili acımasız, aniden vuruyor yüzüne hiçliği acımasız ve yalın. Hiç korkmadan üzülmeden. Dersin ki ben sana geldikten sonra nerdeydin? Çarpılmıştım...

1x1 = 1

Ben sana çarpıldım ve tek başıma kalakmış gibi hissetsem de sen vardın her yerimde. Ben diye bir şey kalmamıştı.....

ve şimdi alıp gidersen kendini ellerimi de al götür uzak kalmasınlar senden, sıcaklığına ihtiyacım olduğunda sana dokunarak gidereyim içimdeki soğuk ürpertiyi. Ama yine de sen gitme.....

5 Comments:

Blogger вuяcynι said...

ellerimi götür..yüreğini bırak onun yerine..

senin yüreğine sağlık cemal varhan.

Blogger Bulsara said...

yok gidilmesi gerek.. kaçınılmaz sona doğru hiç bir şey kalmamalı geride.

Blogger bebeklidoktor said...

benim kelimelerim aras�nda benden daha cesur dola�m� bir ayak iznin pe�inden giderken kar��ma �kan bir yaz� ve bi ka� g�n �nce okudu�umu an�msad�m sanki ayn�s�n�. nas�l olur deyip zihnimi zorlad�m...
http://hickimse-hakkinda-herbisey.blogspot.com/2008/01/matematik.html

Blogger Bulsara said...

aslında genelde pek hikayesi olan şeyler yazmam kurgusaldır genelde yazdıklarım ama bunu yolda bir şey düşünürken aklıma takılan bir bilmeceyi başımdan atmak için düşlemiştim.

Yazarlar farklı insanlardır demişti biri bana onlar farklı bir boyuta geçerler ilham dedikleri budur. Ordan beslenirler. Belki zaman uzay düzleminde küçük birer nokta olmanında ötesinde noktalı virgülleriz peşimizden birilerinin takip ettiği fakat bizim son zannettiğimiz.

Ki bu benim tarzım değildir her ne kadar ilk yorumda tebrik edilsemde benim yazınsal tarzımdan uzak bir şeydi bu iki uzak şehirde iki birbirini tanımaz insanın çocukluğunda okulda kendilerine ilk öğretilen şeyi kullanmak istemeleri garip ne çok şey ekledik hayatımıza 1+1 den bu yana...

Ama hiç bir şey değişmiyor tabiatın hüküm sürdüğü gözün görmediği boyutta. Biz biliyoruz ki matematik açıklamaz insanı ama isteriz bir nedeni olsun bunca yaşanan şeyin. Para üstü bekler gibi nafile bekleriz verdiğimiz kalpten arda kalanların geri dönmesini.

Blogger Bulsara said...

linki okudum ve ardından her zamanki gibi bir kaç kelime yazdım altına...

Varsayalım ki hayat sayılardan ibaret ve ben 1 im. Peki ya sen? sen ben değilsin ve asla 1 olamazsın 3 de olamazsın benden o kadar bile uzak kalmana izin veremem. 2 yi sen sevmezsin. eğer hepimiz 1 sek söyle neden pencereden baktığın dünya bu kadar acı veriyor insana. Yada düşlediğin herşey umutlarınla birlikte yitip gidiyor yaşadıkça...

Yorum Gönder

<< Home